آفتاب
نژادنایبی:

فدراسیون والیبال احتیاجی به نایب رئیس بانوان ندارد!

فدراسیون والیبال احتیاجی به نایب رئیس بانوان ندارد!

نایب رییس بانوان فدراسیون والیبال گفت: به نظرم فدراسیون می‌تواند تمام کارها را انچام دهد و هیچ احتیاجی به حضور نایب رییس بانوان ندارد.

صغری نژاد نایبی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا درباره مشکلات به وجود آمده میان او و فدراسیون تصریح کرد: من اصلا هیچ مشکل حاشیه ای با فدراسیون نداشتم و فقط احساس کردم که نمی‌توانم با فدراسیون هماهنگ باشم. سه روز هم منتظر ماندم تا با آقای داورزنی صحبت کنم اما او وقت نداشت و من هم دیگر به فدراسیون نرفتم اما استعفا هم ندادم.

نژاد نایبی ادامه داد: احساس می‌کنم وقتی فدراسیون خودش توانمند تر از آن است که از نایب رییس بانوان استفاده کند پس بهتر است من نباشم. به نظرم فدراسیون از پس تمام کارها برمی‌آید.

نایب رییس بانوان فدراسیون والیبال درباره علت این مشکلات اظهار کرد: من احساس کردم با فدراسیون هماهنگ نیستم و یا فدراسیون نمی‌تواند با من هماهنگ باشد. برنامه هایی که من به صورت مکتوب به فدراسیون داده ام در عمل به شیوه ای دیگر اجرا شد. زمانی که رییس یک فدراسیون دیدار با یک مهمان معمولی را به دیدار با نایب رییس خود ترجیح می‌دهد بنابراین نیازی به حضور من نیست.

او ادامه داد: شاید اگر ابتدا با آقای داورزنی صحبت می کردم و او قبول می‌کرد که من را ببیند موضوع حل می‌شد اما این اتفاق نیفتاد. در طول این مدت نیز شخص آقای داورزنی با من تماس نگرفته که بگوید چرا به فدراسیون نمی آیی. درباره این موضوع من فقط با خانم شهریان صحبت کردم.

نژاد نایبی در پایان گفت: اصلا دوست ندارم که با کسی دعوا کنم و انرژی خودم را سر جدال با دیگران هدر بدهم. حوصله کش و قوس های فراوان را هم ندارم. دوست ندارم در جایی با حاشیه کار کنم.

به گزارش ایسنا، نایب رییس بانوان فدراسیون والیبال در اعتراض به شرایط موجود از روز 16 دی ماه به فدراسیون نرفته است.

انتهای پیام

کد N701654

وبگردی