آفتاب
داوود محمدی:

آیا معنای فرهنگ و تمدن توهین به پیامبر عطوفت و رحمت است؟

آیا معنای فرهنگ و تمدن توهین به پیامبر عطوفت و رحمت است؟

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت که رفتار و عملکرد دنیای غرب علامت سوال‌های جدی را برای آزاداندیشان جهان پدید آورده که واکاوی و بررسی آن ماهیت واقعی مدعیان حقوق بشر را نشان می‌دهد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، داوود محمدی در نطق میان دستور خود عنوان کرد: آیا معنای فرهنگ و تمدن اهانت به پیامبر رحمت، عطوفت و مهربانی و توهین به مقدسات بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان است؟ آیا در قاموس شما شکستن حرمت اعتقادات پیروان ادیان الهی به معنای احترام به آزادی افراد و ادیان است؟ بی‌تردید آنچه امروز در جهان به اصطلاح پیشرفته با پز روشنفکری اتفاق می‌افتد با مبانی اولیه حقوق بشر مباینت داشته و موجب تنفر و انزجار جهانیان نسبت به این اعمال و محکوم به شکست و فناست.

او ادامه داد: امروز دنیا دریافته است که تا شاخص حقوق بشر از منظر شما بر مدار منافعتان استوار است و معیارها و استانداردهای اقتضایی و بی‌معنای شما برملا شده و این‌که فریاد حقوق بشرتان با اسپانسرهای رسانه‌ای گوش فلک را کر کرده طنین نفاق‌آلودی است که برای مردم هوشیار جهان مدت‌ها است که برملا شده و تشت رسوایی‌تان از بام گیتی افتاده و دیگر ادعای توخالی شما خریداری ندارد و برای مردم فهیم ما بیش و پیش از همه روشن بوده و درمحاسباتمان نسبت به شما دچار اشتباه نشده‌ایم.

محمدی افزود: اینکه رژیم صهیونیستی و ترویست همزاد یک مادرند و جنایت‌های اخیر آنها در لبنان و سوریه روی همه جانیان و تروریست های جهان را سفید کرده، این‌که بن لادن و طالبان و تکفیری و داعشی زاده تفکر معلول غرب آمریکاست و این‌که این مولود خبیث ا‌لخلقه برای تکدیر اسلام ناب و تفرقه بین مسلمانان پایه‌گذاری شده و امروز برای فریب افکار عمومی دایه ایجاد ائتلاف برای مبارزه با دست‌پروردگان خود را دارند ما در محاسباتمان دچار اشتباه نمی‌کند.

نماینده مردم قزوین تأکید کرد: این‌که داعش و تروریسم در کنار ارتجاع منطقه و به سرکردگی غرب اضلاع یک مثلث شوم برای ایجاد واگرایی در جهان اسلام طراحی شده و از نظر کارکردی در حمایت از رژیم صهیونیستی همصدا و دارای گفتمان واحداند و فریاد آنها از یک حلقوم و در راستای تأمین منافع رژیم اشغالگر قدس بلند است مبرهن است و ما در محاسبه دچار اشتباه نمی‌شویم که ایجاد اجماع با هم‌پیمانان برای مقابله با داعش حرکتی نمایشی و کاریکاتوری است و در پشت پرده آن نیات پلید شما برای ارتقای بحران به عراق و سوریه و از بین بردن تأسیسات زیربنایی کشورهای اسلامی و تاخت و تاز بر منافع آنها و توجیه حضور نامشروعتان در منطقه است از منظر ما ترفندی نخ‌نما شده است و این ژست‌های کدخدایی‌تان بر دهکده جهانی ناشی از استیصال و درماندگی است. مدت‌ها است که ملت بزرگ ما دریافته‌اند و در محاسبه اشتباه نمی‌کنند.

او گفت: این‌که در مذاکرات مصمم و جدی هستیم و متکای ما منطق قوی اسلامی است که رأفت و محبت و انسان‌دوستی جزء واجبات موکد آن است، این‌که ما هرگز در پی بمب اتمی و سلاح‌های کشتار جمعی نبوده و نیستیم و پشتوانه محکم و متقن آن فتوای مقام معظم رهبری است،‌ این‌که روند مذاکرات هر قدر طولانی شود به منورتر شدن سیمای جمهوری اسلامی ایران و آشکارتر شدن چهره به ظاهر حقوق بشری شما است، تیم مذاکره کننده از فرزندان رشید و برومند این مرز و بوم و مورد حمایت ملتی است که ایستادگی و پایداری آنها در مقاطع مختلف شما را به زانو درآورده، این‌که مواضع حکیمانه رهبری روشن‌بین و دولت خدمتگزار، یک‌صدایی ملت، رئیس جمهور و کنگره شما را درگیر سردرگمی کرده و به تعارضات داخلی انداخته، همه و همه مبین شناخت دقیق و عمیق ما از ترفندهای رنگارنگ و پیچیده شما و هوش مردم سربلند ما برای حفظ حقوق مسلم‌شان می‌باشد. لذا با جدیت هرچه تمام‌تر در مذاکرات شرکت می‌کنیم ولی در محاسبه اهداف شوم شما دچار اشتباه نمی‌شویم.

این نماینده مجلس تأکید کرد: تمام توطئه‌های شوم شما در نهایت موجب بالندگی و اقتدار ما خواهد شد. اگر نبود توطئه‌های جنگ تحمیلی و ناجوانمردانه شما امروز ملت ما به این اندازه از ورزیدگی و آمادگی دست نمی‌یافت؛ اگر نبود تهدیدات آمریکا و رژیم پوشای صهیونیستی امروز توان دفاعی و رزمی ما در این مقیاس کم‌نظیر بومی نمی‌شد؛ اگر توطئه‌های شما در وقایع 88 نبود 9 دی ماه به عنوان روز بصیرت ملی رقم نمی‌خورد؛ اگر تحریم‌های ظالمانه و توطئه کاهش قیمت نفت نبود حرکت نظام بودجه‌ریزی کشور به سمت تأمین منابع بدون نفت اینچنین تسریع نمی‌شد.

انتهای پیام

کد N692425

وبگردی