آفتاب
رکن آبادی در جمع خبرنگاران:

جنایت اخیر صهیونیست ها برای رهایی از فشار بحران های سیاسی است

جنایت اخیر صهیونیست ها برای رهایی از فشار بحران های سیاسی است

سفیر سابق ایران در لبنان گفت: جنایت اخیر صهیونیست ها در به شهادت رساندن رزمندگان حزب الله، نشانه عجز و استیصال آنها و تلاش برای رهایی از فشار بحران های سیاسی درون این رژیم است.

به گزارش خبرنگار مهر، غضنفر رکن آبادی عصر امروز در حاشیه مراسم بزرگداشت شهدای حزب الله لبنان در دفتر نمایندگی حزب الله در تهران، در جمع خبرنگاران با اشاره به جنایت اخیر صهیونیست ها در جولان گفت: این اقدام صهیونیستها دلیل قدرت آنها نیست؛ بلکه دلیل عجز و استیصال آنهاست.

وی در توضیح این مطلب اظهار داشت: صهیونیستها بعد از اینکه همه دربها را به روی خود بسته دیده اند و بکارگیری تروریستهای تکفیری در چهار سال اخیر نیز کمکی به آنها نکرده است، دست به این اقدامات زده اند؛ به ویژه اینکه جوانان فلسطینی و لبنانی موفق شدند تا معادلات منطقه را تغییر بدهند و در جنگ اخیر ۵۱ روزه غزه نیز به اعتراف ۱۰ وزیر اسرائیلی، این رژیم شکست خورده است.

رکن آبادی تصریح کرد: یکی از اهداف آنها از ارتکاب جنایت اخیر، رهایی از بحرانهای سیاسی مانند انحلال کابینه ، پارلمان و مشکلاتی مثل انتخابات زودهنگام است؛ در این مرحله با توسل به چنین اقدامی تلاش میکنند تا با انحراف افکار عمومی جهان، فرافکنی کنند.

سفیر سابق ایران در لبنان خاطرنشان کرد: این اولین و آخر جنایت صهیونیستها نیست، اما هیچ وقت به هدفشان نمیرسند؛ جمهوری اسلامی ایران نیز افتخار میکند که در عالیترین سطوح از مجاهدان در برابر اسرائیل حمایت کند.

کد N687607

وبگردی