آفتاب
عدنان محمود در پاسخ به مهر:

تکفیری‌های داخل و خارج سوریه را نابود می کنیم

تکفیری‌های داخل و خارج سوریه را نابود می کنیم

سفیر جمهوری عربی سوریه در تهران با بیان اینکه به تمام مخاطرات موجود حمله خواهیم کرد گفت: جمهوری عربی سوریه در پاسخ به حملات اخیر صهیونیست ها، تکفیری های سوریه را نابود خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، عدنان محمود سفیر جمهوری عربی سوریه در تهران در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید جهاد مغنیه و شهدای حزب الله لبنان که عصر امروز در محل دفتر نمایندگی حزب الله در تهران برگزار شد، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حمله صهیونیست ها به محور مقاومت ثابت می‌کند که آنها ضعیف هستند و نمی‌توانند مقاومت کنند اظهار داشت: این حملات اثبات می‌کند رابطه صهیونیست‌ها و تکفیری ها در سوریه قوی است و اهداف مشترکی علیه خط مقاومت در سوریه دارد.

وی افزود:  انشاالله به برکت خون این شهدا که در سوریه ریخته شد اراده ما قوی تر و خط ما محکم تر می‌شود؛ من به جمهوری اسلامی ایران شهادت سردار الله دادی را تسلیت و تبریک عرض می‌کنم و همه ما به این شهدا افتخار می کنیم با این حادثه برگ دیگری بر پرونده جنایت ها و خرابکاری های اسرائیل افزوده شد.

سفیر سوریه در پاسخ به خبرنگار مهر درباره پاسخ نظام سوریه به این حملات تصریح کرد: جمهوری عربی سوریه به کل این مخاطرات حمله کرده و تکفیری‌های داخل سوریه را نابود می‌کند. امروز نیز هر لحظه ارتش سوریه بر تروریست‌ها پیروز می شود.

 

کد N687200

وبگردی