آفتاب
مشاور فرهنگی استاندار تهران:

استانداری تهران به کمپین "من عاشق محمد هستم" پیوست

استانداری تهران به کمپین "من عاشق محمد هستم" پیوست

مشاور فرهنگی استاندار و مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران با تاکید بر این که هیچ قلم و اقدامی نمی تواند کوچکترین خدشه ای به چهره نورانی پیامبر اکرم(ص) وارد کند گفت: در راستای محکومیت بی حرمتی اخیر به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) استانداری تهران به کمپین (من عاشق محمد هستم) پیوست.

علیرضا مهدوی شاهرودی در گفت و گو با خبرنگار «شهری» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ضمن محکوم کردن اقدام موهن نشریه فرانسوی در هتک حرمت پیامبر گرامی اسلام (ص) گفت:‌ این یک توطئه از پیش طراحی شده است و به شکلی سازمان یافته در پی تحریک عواطف مسلمانان برآمده است که قطعا این تلاش های کور از پیش شکست خورده است.

وی تاکید کرد: جلوه زیبای پیامبر اکرم(ص) آنچنان تابناک است که هیچ قلم و اقدامی نمی تواند کوچکترین خدشه ای به چهره نورانی ایشان برساند و این ‌اقدام موهن، ضد دینی و ضد انسانی نتیجه ای جز ترویج خشونت و دوری فرهنگ ها و ادیان از یکدیگر ندارد

وی با اشاره به محکومیت توهین و بدگویی در آیین پیامبر اسلام (ص) و دین مبین اسلام ادامه داد: توهین، بدگویی و بدخواهی در این آیین جایی ندارد و رسول خدا (ص) رحمة للعالمین و برای مسلمان و غیر مسلمان مایه رحمت بودند. مردم ما هم در مقابل این توهین سکوت نمی کند و از مجاری قانونی و شیوه های متمدنانه به این هتک حرمت پاسخ قاطع می دهند.

مهدوی تاکید کرد:‌ پیامبر گرامی اسلام(ص)آیینه تمام نمای اخلاق و مهربانی هستند و در قرآن کریم از سلوک و منش ایشان به عنوان "خلق عظیم "یاد شده است.

به گزارش ایسنا، کمپین (من عاشق محمد(ص) هستم) در واکنش به توهین به رسول مکرم اسلام به سرعت شکل گرفت و اکنون وسعت قابل توجهی یافته است؛ حرکتی از دل مردم مسلمان برای نشان دادن جایگاه رسول رحمت و پیام آور صلح، عدالت و اخلاق برای جهانیان که اکنون با بی اخلاقی، ایشان و یک میلیارد و پانصد میلیون پیروشان را در سراسر جهان نشانه رفته است.

انتهای پیام

کد N686781

وبگردی