آفتاب
دادستان شیراز اعلام کرد

روند بازخرید سهام توسط شرکت پدیده در شیراز انجام می‌شود

روند بازخرید سهام توسط شرکت پدیده در شیراز انجام می‌شود

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شیراز گفت: با نظارت دستگاه قضایی وجوه دریافتی شرکت پدیده در شیراز به صاحبان سهام عودت داده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه فارس، طهماسب یزدانیان گفت: در پی جلوگیری از فعالیت تجاری و فروش سهام شرکت پدیده در استان فارس که منجر به تعطیلی دفتر این شرکت در شیراز شد، زمینه استرداد وجوه سرمایه گذاری شده توسط مردم با نظارت دادسرای عمومی و انقلاب شیراز و معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان فارس فراهم شده است.

یزدانیان خاطرنشان کرد: پس از جلوگیری از فعالیت فروش سهام شرکت پدیده، نمایندگان شرکت همکاری مناسبی با دستگاه قضایی داشتند و اعلام آمادگی کردند تا سهام فروخته شده به مردم شیراز را از آنان خریداری و مبالغ دریافتی را مسترد کند.

دادستان عمومی و انقلاب شیراز با بیان اینکه روند بازخرید سهام توسط شرکت پدیده در شیراز تحت نظارت نمایندگان دادسرای عمومی و انقلاب شیراز انجام می‌شود، از خریداران سهام این شرکت در استان فارس خواست در اسرع وقت به دفتر شرکت پدیده مراجعه و نسبت به تسویه حساب اقدام کنند.

در پی درج گزارشی از فعالیت غیرقانونی دفتر شرکت پدیده شاندیز در شیراز، 15 دی ماه با حکم دادستان عمومی و انقلاب شیراز آن دفتر تعطیل و از ادامه فعالیت آن جلوگیری شد.

انتهای پیام

کد N685387

وبگردی