آفتاب

عمار حکیم: حمله اخیر رژیم صهیونیستی به جولان "روی دیگر تروریسم" بود

عمار حکیم: حمله اخیر رژیم صهیونیستی به جولان "روی دیگر تروریسم" بود

رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق و دبیرکل جنبش شیعی «گردان‌های اهل حق» حمله هوایی رژیم صهیونیستی به منطقه قنیطره سوریه و شهادت چند تن از اعضای حزب‌الله لبنان را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به نقل از روزنامه مصری الیوم السابع، عمار الحکیم، رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق، حمله اخیر رژیم صهیونیستی به شهر قنیطره سوریه را که در آن چند تن از اعضای حزب‌الله لبنان به شهادت رسیدند "روی دیگر تروریسم" و نشانه ضعف این رژیم در مقابله زمینی با مقاومت دانست. حکیم در ادامه شهادت جهاد مغنیه و دیگر اعضای حزب‌الله لبنان را تسلیت گفت.

رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق در پیامی خطاب به حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان به وی اطمینان خاطر داد که این اقدامات جنایت‌کارانه، عزم و پایداری مقاومت و اراده آنان برای در هم شکستن طرح‌های تقسیم بیت‌المقدس و سیطره بر سرزمین فلسطین را ضعیف نخواهد کرد.

هم چنین قیس الخزعلی، دبیرکل جنبش شیعی «گردان‌های اهل حق» با محکومیت حمله قنیطره توسط رژیم صهیونیستی گفت: حزب‌الله در خنثی سازی توطئه‌های آمریکا در خاورمیانه به ویژه لبنان، سوریه، عراق و یمن موفق شده است و پس از اینکه در گزارش‌های سازمان‌های اطلاعاتی اعلام شد در اولین برخورد با حزب‌الله، خسارات زیادی را متحمل خواهد شد، اسرائیل سریعا به این حمله پناه برد که بیشتر شکست این رژیم را آشکار کرد.

چند تن از اعضای حزب‌الله لبنان از جمله جهاد مغنیه در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به منطقه قنیطره در بلندی‌های جولان سوریه روز یکشنبه به شهادت رسیدند.

انتهای پیام

کد N684391

وبگردی