آفتاب
میرحاجی در تجمع اعتراضی دانشجویان مقابل سفارت فرانسه:

آقای ظریف اقدام انقلابی پیشکش حداقل با نماینده شیطان قدم نزنید

آقای ظریف اقدام انقلابی پیشکش حداقل با نماینده شیطان قدم نزنید

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران تاکید کرد: از دولت و وزارت امور خارجه می خواهیم که با سفیر کشور هتاک به پیامبر(ص) برخورد و آن را از ایران اخراج کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمحسن میرحاجی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در تجمع اعتراضی دانشجویان در مقابل سفارت فرانسه با بیان اینکه ما امروز آمده ایم تا با اقدام انقلابی به سفیر بی هویت فرانسه بگوییم «لبیک یا محمد»، اظهار داشت: ما خطاب به سفیر فرانسه می گوییم که این شور انقلابی در وجود ما جریان دارد و احساس می شود و ما اگر این سفارتخانه را بر سر شما خراب نمی کنیم، فقط بخاطر فرمان امام(ره) و مقام معظم رهبری است.

وی در ادامه خطاب به محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشور گفت: آقای ظریف ما از شما توقع انقلابی نداریم، اما حداقل با نماینده شیطان قدم نزنید و حداقل سفیر فرانسه را از این کشور پیامبر(ص) اخراج کنید.

میرحاجی تاکید کرد: آقای ظریف، آقای روحانی، مطالبه مردم از شما این است که این سفیر منحوس کشور هتاک به پیامبر(ص) را اخراج کنید. ما دانشجویان انقلابی تحمل نمی کنیم که نماینده کشور توهین‌کننده به پیامبر(ص) در کشور ما قدم بزند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران افزود: آقای ظریف، حداقل به سفیر این کشور تذکر دهید و با غیرت اسلامی خود سفیر این کشور هتاک به اسلام را اخراج کنید.

وی گفت: آقای ظریف، این روزها در ژنو و وین و در جریان مذاکرات هسته ای در مقابله با نماینده آمریکا به کشورهای سلطه‌گر چه می کنید؟ امروز ناموس این مملکت را در سفارت فرانسه بی حجاب می کنند و شما بجای برخورد متناسب با دولت فرانسه، به این کشور سفر می کنید و با وزیر امور خارجه آن دیدار می‌کنید.

میرحاجی همچنین با بیان اینکه هتاکی های روزنامه فرانسوی به پیامبر(ص) و حمایت دولت فرانسه از آن خاک‌پاشی به آفتاب است و هیچ خدشه ای به پیامبر(ص) وارد نمی شود، بیان کرد: اخیرا رئیس جمهور فرانسه اعلام کرده است که ما ناوهای خود را به خلیج فارس می‌آوریم؛ چراکه ما همواره در جنگ هستیم، اما باید به آنها بگویم که نه تنها امروز بلکه ۱۴۰۰ سال پیش پیامبر(ص) به ما وعده داد که ما این جنگ را از پیش پیروز شده ایم.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در پایان تاکید کرد: این جمعیت به منظور اعتراض اینجا جمع نشده است، بلکه هدفش این است که بگوید ما پشتیبان پیامبر اسلام(ص) و پیامبر رحمت(ص) هستیم.

کد N683552

وبگردی