آفتاب
اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین و علمای بلاد

حسینی بوشهری: هجمه‌های جدید به اسلام توطئه‌ای جدی است

حسینی بوشهری: هجمه‌های جدید به اسلام توطئه‌ای جدی است

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور، گفت: امروز دشمنان با تمام وجود هجمه پیدا و پنهان خود را آغاز کرده‌اند و پس از حمله تروریستی به نشریه شارلی ابدو ، شاهد شدیدترین حملات به ساحت مقدس پیامبراکرم(ص) هستیم که این مساله توطئه‌ای جدی است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه قم، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری، در نهمین اجلاسیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علمای بلاد با بیان این‌که «جامعه مدرسین وظایف خطیری بر دوش دارد» اظهار کرد: در دوران خفقان بیانیه‌های جامعه مدرسین بود که لرزه بر اندام طاغوت می‌انداخت. جامعه مدرسین همیشه با مراجع تقلید همراه بوده و خواهد بود؛ تلاش این جامعه ایجاد ارتباط میان علماست، جامعه مدرسین تاکنون شش اجلاسیه منطقه‌ای با مشارکت چند استان را برگزار کرده است.

وی اقتصاد مقاومتی، فرهنگ، تبلیغ و سبک زندگی اسلامی را موضوعات بیان شده در کمیسیون‌های سه‌گانه نهمین اجلاسیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم،‌ دانست.

وی ادامه داد: امروز دشمنان به صورت پیدا و پنهان به اسلام حمله کرده‌اند که در این‌باره می‌توان به حوادث اخیر پاریس اشاره کرد، گویی صغری و کبری را خودشان چیده بودند و به دنبال بهانه‌ای بودند، شدید‌ترین توهین‌ها به نبی اکرم(ص) شد؛ این حاکی از توطئه جدی است.

دبیر اجرایی نهمین اجلاسیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم،‌ مهم‌ترین کار روحانیت را حمایت از انقلاب برای ادامه راه دانست و اظهار کرد: ادامه راه مهم‌تر از پیدایش انقلاب است، در فراز و فرودها روحانیت خوب درخشیده است، ولی نیاز به حضور جدی‌تری است.

انتهای پیام

کد N676396

وبگردی