آفتاب
سلیمانی:

عملکرد بنیاد شهید چهارمحال و بختیاری بسیار خوب ارزیابی می شود

عملکرد بنیاد شهید چهارمحال و بختیاری بسیار خوب ارزیابی می شود

شهرکرد - استاندار چهارمحال وبختیاری گفت: عملکرد بنیاد شهید چهارمحال و بختیاری بسیار خوب ارزیابی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم سلیمانی ظهر یک شنبه در بازدید سرزده از بنیاد شهید و امور ایثارگران استان عملکرد این سازمان را با توجه به تعداد ارباب رجوع بسیار زیاد مطلوب ارزیابی کرد و افزود: امروز شهیدان حق بزرگی بر گردن ما دارند و احترام به خانواده‌های آنها وظیفه همه است.

وی بابیان اینکه بودجه سال آینده بنیاد شهید و امور ایثارگران استان افزون بر 50 درصد رشد داشته است، افزود: تلاش می شود با جذب به موقع اعتبارات طرحهای اجرایی و ساماندهی گلزار شهدا اجرایی شود.

 وی گفت: استخدامی های دو سال گذشته از ابتدای سال آینده در پست های قبول شده بکار گیری خواهند شد که دراستخدامی برخی از قبول شدگان از خانواده معظم شهدا استخدام خواهند شد.

 استاندار چهارمحال وبختیاری از تخصیص 25 درصد از استخدام های بخش خصوصی به خانواده شهدا خبرداد و افزود: با اعلام به تمامی واحدهای بخش خصوصی بر بکارگیری افراد از خانواده شهدا و جانبازان تاکید شود.

سلیمانی یاد شهدا اشاعه ارزش‌های ایثار و پایداری در جامعه است و دلجویی و دیدار با آنان، ادای دین به ارزش‌های انقلاب اسلامی بر شمرد.

وی ادامه داد: خون شهدا و جانبازان اجازه نخواهد داد دشمن حتی به فکر وارد کردن کوچکترین خدشه‌ای به این نظام باشد.

عدم بکارگیری بخش خصوصی از خانواده معظم شهدا و جانبازان از مهمترین مشکلات است

  مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: تامین بخشی از هزینه های درمانی در نیمه اول امسال، عدم بکارگیری بخش خصوصی از خانواده معظم شهدا و جانبازان، عدم وجود اعتبارات، حذف برخی از مستمری بگیران از بیمه محل خدمت از مهمترین مشکلات عنوان کرد.

قدر الله رئیسی ادامه داد:  هم اکنون پیگیری های زیادی برای حل مشکلات خانواده شهدا در این استان انجام می شود که از مهمترین اقدامات حل مشکلات درمانی و هزینه های درمانی است.

کد N670477

وبگردی