آفتاب

حاشیه‌های بازی منتخب هنرمندان - منتخب جام جهانی 98/ رهبری فرد نفرین کرد؛ کریم باقری مصدوم شد

حاشیه‌های بازی منتخب هنرمندان - منتخب جام جهانی 98/ رهبری فرد نفرین کرد؛ کریم باقری مصدوم شد

بازی منتخب هنرمندان - منتخب جام جهانی 1998 حاشیه‌های جالبی داشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ این مسابقه به همت منطقه آزاد كیش برگزار شده است. مونسان مدیرعامل منطقه آزاد كیش و حسین جلالی رئیس ورزش كیش نقشی كلیدی در برگزاری این دیدار داشتند. آن‌ها توانسته‌اند در مدت حضور خود در این جزیره كاری كنند كه بسیاری از تیم‌ها اردوی خود را به جای دوبی و تركیه، در كیش برگزار كنند. آسان ساز خودرو و استیل آذین به همراه منطقه آزاد كیش اسپانسر این دیدار بودند. آن‌ها 50 میلیون تومان هم به بخش سرطان بیمارستان فوق تخصصی كیش كمك كردند.
*اوایل این بهروز رهبری فرد به شوخی اعتراض می‌كرد كه چرا او را به تركیب تیم 98 برده‌اند كه نیمكت نشین باشد. رهبری‌فرد می‌گفت او باید در تیم هنرمندان بازی می‌كرد تا فیكس باشد. در همان اوایل مسابقه هم بود كه كریم باقری مصدوم شد و رهبری‌فرد به جای او وارد زمین شد. مهدی رحمتی هم به رهبری‌فرد گفت: «این قدر قسم خورده و ناله و نفرین كردی، كریم مصدوم شد و آمدی داخل زمین.»
*پاسكاری‌های خداداد عزیزی و علی دایی در جریان این دیدار جالب توجه بود. آن‌ها بعد از چندین سال به خوبی همدیگر را در زمین پیدا می‌كردند.
*گرچه اكثر بازیكنانی كه در این بازی حضور داشتند وزنشان بالا رفته اما بازیكنان، مهرداد میناوند را اذیت می‌كردند و به شوخی به او می‌گفتند اندازه دو نفر شكم دارد!
*مهدی رحمتی كه علاقه زیادی به بازی در خط حمله دارد، در اواسط بازی به جای جواد زرینچه وارد زمین شد اما نه به عنوان دروازه بان بلكه به عنوان بازیكن.
*محمد نوازی در یك صحنه با مهدی هاشمی‌نسب مواجه شد كه هاشمی‌نسب توپ او را زد و نوازی به روی زمین افتاد. نوازی اعتراض كرد كه مظفری‌زاده از همن زمانی كه بازی می‌كردم هم با من لج بوده.
*سعید مظفری‌زاده داور مسابقه روی پیراهن خود عكس ناصر حجازی و غلامحسین مظلومی را چاپ كرده است.
*علی پروین سرمربی تیم منتخب جام جهانی 1998 است. حسین هدایتی هم سرپرستی این تیم را برعهده دارد.
*در روزهایی كه تماشاگران كمی برای دیدن مسابقات لیگ برتر به ورزشگاه‌ها می‌روند، امروز حدود 3 هزار نفر به ورزشگاه المپیك كیش رفتند و این دیدار را از نزدیك دیدند.

*خداداد عزیزی پس از پایان بازی به سعید مظفری‌زاده داور بازی گفت: «می‌خواستی بازی را برای هنرمندان دربیاوری ولی بازی ما بهتر بود، زورت نرسید!»
43 43

کد N665789

وبگردی