آفتاب
باهنر در جمع خبرنگاران:

فرافکنی در شأن مسئولان نظام نیست

فرافکنی در شأن مسئولان نظام نیست

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت توجه به تذکرات مقام معظم رهبری گفت: گاهی فرافکنی‌هایی در برخی از صحبت ها پیدا می شود که در شأن مسئولان نظام نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا باهنر در حاشیه پنجمین همایش همگرایی اصولگرایان در تهران در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه همه نیازمند تذکرات و راهنمایی های رهبر معظم انقلاب هستیم، اظهار داشت: کشور ما نیازمند وحدت و همدلی است و به کمک همه برای عبور از مشکلات نیازمندیم.

وی تصریح کرد: گاهی فرافکنی هایی در برخی از صحبت ها پیدا می شود که در شأن مسئولان نظام نیست؛ باید همه دست به دست هم دهیم؛ چراکه وظیفه خطیری داریم و البته کمک خداوند نیز در همه جا دیده می شود، مشروط بر اینکه ما نیز این شأن را داشته باشیم و این وظیفه را به خوبی عمل کنیم.

نایب رئیس مجلس ادامه داد: گاهی بحث هایی که می تواند حاشیه ساز باشد و ما را از اصول دور کند به دست اختلاف‌افکنان بهانه می دهد؛ باید دقت کنیم که این مطالب را کمتر در حرف هایمان بیاوریم.

باهنر همچنین در پاسخ به پرسشی درباره علت نبودن اعضای جبهه پایداری در این همایش با بیان اینکه «از خودشان بپرسید»، در خصوص وحدت با جبهه پایداری نیز گفت: این موضوع غیرممکن نیست و در حال صحبت هستیم.

کد N665292

وبگردی