آفتاب
بیست‌وهشتمین کنفرانس وحدت اسلامی

یک مفتی سوریه: دشمنان به اهداف تفرقه‌افکنانه خود نمی‌رسند

یک مفتی سوریه: دشمنان به اهداف تفرقه‌افکنانه خود نمی‌رسند

یک مفتی سوریه گفت: به همه جهان اعلام می‌کنیم که با یکدیگر متحد هستیم و امیدواریم شعار وحدت همیشه بین مسلمانان باقی بماند.

یک مفتی سوریه گفت: به همه جهان اعلام می‌کنیم که با یکدیگر متحد هستیم و امیدواریم شعار وحدت همیشه بین مسلمانان باقی بماند.

به گزارش خبرنگار دین و اندیشه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، شیخ احمد بدرالدین حسون مفتی سوریه در بیست‌وهشتمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی با عنوان "امت واحده اسلامی؛ چالش‌ها و راهکارها" گفت: همه ما اینجا دور هم جمع شده‌ایم تا به همه جهان بگوییم شماهایی که تلاش می‌کنید ما را از یکدیگر متفرق کنید ما برخلاف تلاش‌های شما دور هم جمع شدیم تا به شما بگوییم که با یکدیگر متحد هستیم.

وی ادامه داد: پیامبر (ص) شخصی است که پرچم وحدت و انسانیت را برافراشت.

این مفتی سوریه خاطرنشان کرد: اگر الان بحرین و سوریه مورد هدف قرار دارند به دلیل در تنگنا قراردادن جمهوری اسلامی ایران است، اما سوریه به لطف خداوند پیروز خواهد شد زیرا در آنجا اسلام است و هر جا اسلام باشد آنجا پیروز می‌شود.

شیخ احمد بدرالدین حسون گفت: از جمهوری اسلامی ایران تشکر می‌کنم که در کنار سوریه ایستاد و مشاهده کردیم که مقاومت در مقابل اسرائیل و آمریکا پیروز می‌شود زیرا جمهوری اسلامی ایران در کنار مقاومت است. دشمنان ما تلاش می‌کنند بین مسلمانان اختلاف و تفرقه بیندازند اما این هدف آنها محقق نخواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: همواره تلاش می‌کنیم در راه آزادسازی فلسطین قدم برداریم. همچنین از ملت عزیز ایران تشکر می‌کنم که صادقانه ما را به حضور پذیرفتند و امیدواریم شعار وحدت همیشه بین مسلمانان باقی بماند.

شیخ احمد بدرالدین حسون بیان کرد: امام خمینی (ره) به قوت لایزال الهی تکیه داشت و همه ما مشاهده کردیم که چگونه توانستند انقلاب اسلامی را به ثمر برسانند و جمهوری اسلامی ایران با تمام وجودش آنچه که دارد را در طبق اخلاص گذاشته است.

این مفتی سوریه در پایان تصریح کرد: از همین جا اعلام می‌کنیم که آمادگی داریم در کنار شما و در یک جبهه واحد باشیم و به عنوان یک ملت یکپارچه در کنار هم قرار گیریم.

انتهای پیام

کد N663549

وبگردی