آفتاب

بررسی بودجه آب و راه روستایی در کمیسیون عمران مجلس

بررسی بودجه آب و راه روستایی در کمیسیون عمران مجلس

یک عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: امروز بودجه و اعتبارات اختصاص‌یافته به بخش آب و راه‌های روستایی با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در این کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت.

علی‌نعمت چهاردولی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ‌تصریح کرد: در جلسه امروز (سه‌شنبه) بعدازظهر کمیسیون عمران، عملکرد بودجه سال جاری و بودجه عمرانی سال جاری و سال 94 با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم ملایر افزود:‌ همچنین چگونگی تقویت پروژه‌های عمرانی به‌ویژه افزایش اعتبارات مربوط به بخش آب و راه روستایی بررسی شد.

وی اظهار کرد: نوبخت در این جلسه از اختصاص سه هزار میلیارد تومان بودجه برای عمران روستاها سخن گفت که 1800 میلیارد تومان از این بودجه از محل اعتبارات ملی و 1200 میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی در سال 94 به بخش‌های آب، راه، طرح هادی و کمک به دهیاری‌ها و چند شاخص دیگر روستایی اختصاص خواهد یافت.

این عضو هیأت رئیسه کمیسیون عمران با اشاره به نظرات اعضای کمیسیون متبوعش گفت:‌ اعضای کمیسیون عمران مبلغ اختصاص‌یافته را کافی نداستند و خواستار افزایش اعتبارات بخش آب و راه روستایی در سال آینده شدند.

وی با اشاره به دستور دوم جلسه امروز کمیسیون عمران گفت: در بخش دوم جلسه کمیسیون، سوال نماینده میاندوآب از وزیر راه و شهرسازی در مورد وضعیت نامناسب برخی راه‌های مواصلاتی استان آذربایجان شرقی مطرح شد که توضیحات آخوندی، نماینده سوال‌کننده را قانع نکرد.

چهاردولی گفت: در نهایت به دلیل ابهام ملی یا استانی بودن سوال، رای‌گیری در این خصوص به جلسه بعد موکول شد.

انتهای پیام

کد N662810

وبگردی