آفتاب

تحلیل قاری ایرانی از تلاوتش در مرحله فینال مسابقات قرآن دانشجویان

تحلیل قاری ایرانی از تلاوتش در مرحله فینال مسابقات قرآن دانشجویان

نماینده کشورمان در مرحله نهایی مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان به تحلیل تلاوت خود در این مرحله که لحظاتی پیش صورت گرفت، پرداخت و از آن ابراز رضایت کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) وحید خزایی امشب، 14 دی‌ماه پس از تلاوت در مرحله فینال، با اشاره به این‌که از تلاوت خود در این مرحله راضی است، گفت: در تلاوتی که انجام دادم ابتدا تلاوت را با مقام بیات شروع کردم و در ادامه آن نیز وارد مقام حجاز شدم.

وی افزود: در ادامه تلاوت، وارد مقام نهاوند شدم و پایان‌بندی تلاوت خودم را نیز به مقام بیات اختصاص دادم.

وی تصریح کرد: تلاوت سایر رقبا را شنیدم و آن‌ها نیز تلاوت خوبی را انجام دادند اما مطمئناً تلاوت‌های آن‌ها در سطح تلاوت‌هایی که در کشور ما صورت می‌گیرد نیست.

نماینده کشورمان در مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان در مورد آیاتی که برای مسابقه فینال انتخاب شده بود، اظهار کرد: آیات انتخاب شده برای این دوره از مسابقات دو قرعه مربوط به سوره‌های مبارکه آل‌عمران و یک قرعه نیز سوره مبارکه اعراف بود.

وی خاطرنشان کرد: به علت اینکه دو قرعه دیگر کلمات سخت و پرنفسی داشت ترجیح دادم سومین قرعه که مربوط به آیات 102 تا 111 سوره مبارکه آل عمران بود برای تلاوت انتخاب کنم.

وی در پایان یادآور شد: دلیل انتخاب این آیات روان بودن آن بود و اینکه پیش از این نیز برخی از آیات آن را تلاوت کرده بودم و با آن آشنا بودم.

مراسم اختتامیه این مسابقات تا لحظاتی دیگر با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و شهردار تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام

کد N658925

وبگردی