آفتاب

صدیقی: صهیونیسم جهانی ریشه شر در عصر ماست

صدیقی: صهیونیسم جهانی ریشه شر در عصر ماست

خطیب نماز جمعه این هفته تهران با بیان اینکه باید توجه داشت که فتنه ریشه‌کن نشده و هنوز هم موجود است، گفت: نفوذ برخی فتنه‌گرها و طرفداران فتنه در مجاری اجرایی کشور هشدار جدی است.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران با بیان اینکه باید توجه داشت که فتنه ریشه‌کن نشده و هنوز هم موجود است، گفت: نفوذ برخی فتنه‌گرها و طرفداران فتنه در مجاری اجرایی کشور هشدار جدی است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌الاسلام و المسلمین صدیقی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تهران با تاکید بر اینکه نباید دشمن بیرونی و درونی را فراموش کنیم، گفت: استکبار دشمن جان، آبرو و ناموس ماست و استقلال ما را هدف گرفته است و این انقلاب و نظام که ناموس شما مردم قلمداد می‌شود مورد تهدید استکبار است.

وی افزود: صهیونیسم جهانی ریشه شر در عصر ماست و این تکفیری‌ها و حکومت‌های مزدور در منطقه شیاطین هستند و می‌خواهند به اینها خط دهند تا دلارهایشان را صرف تکفیری‌ها کنند و همان‌طور که فقر و بیماری کمش هم زیاد است دشمن هم کمش زیاد است.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران همچنین گفت که در رأس دشمنان نفس اماره است و این نفس وسوسه می‌کند تا دنیا ما را به باتلاق مادیگری بکشاند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک میلاد پیغمبر (ص) و امام جعفر صادق (ع)، ضمن اینکه پیامبر اکرم را پیامبر رافت، عزت و توحید دانست، گفت که امام جعفر صادق(ع) احیاگر علوم اخلاق، فرهنگ و عالم به جهان بشریت است و اگر امام صادق و مکتب فقهی ایشان نبود دنیای اسلام چنین مکتبی را نداشت.

صدیقی خاطرنشان کرد: پیامبر اکرم عرب را با یکدیگر و با اعجم به عنوان برادر در کنار هم متحد ساخت و در سنگر وحدت و اتحاد پیروزی‌های غیرمترقبه‌ای را برای‌شان عاید کرد و امیدواریم ما در گفتن لا اله الا الله صادق باشیم و بدانیم اتحاد و انسجام ما پیغمبر را خشنود و دشمنان‌مان را مایوس می‌کند. ما نباید کاری کنیم که دشمنان‌مان شاد شوند و در این راستا از خانواده تا جبهه سیاسی به هم نزدیک شویم و زیر یک پرچم قرار بگیریم.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران در ادامه با مورد توجه قرار دادن روز 9 دی، گفت: ‌از مردم بیدار، بصیر و ولایتمدار و متدین تقدیر و تشکر می‌کنیم که در روز 9 دی امسال هم در شهرهای مختلف با اجتماعات باشکوه به فتنه‌گران هشدار دادند.

صدیقی گفت: باید توجه داشت که این فتنه ریشه‌کن نشده و هنوز هم موجود است و طرفداران فتنه که از اقلیت محض هستند، علنا در 16 آذر در برخی محیط‌ها از فتنه حمایت کردند. همچنین نفوذ برخی فتنه‌گرها و طرفداران فتنه در مجاری اجرایی کشور هشدار جدی است.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران اظهار کرد: برخی از آنها که در فتنه بازارگرمی می‌کردند حالا شهر به شهر راه افتادند و برخی دانشگاه‌ها محل امن آنها و باشگاه تبلیغاتی‌شان شده است و از هم‌اکنون برای خبرگان و مجلس آینده از امکانات استفاده می‌کنند که حق‌شان نیست و می‌خواهند برای به دست گرفتن مجلس آینده از هم‌اکنون زمینه‌سازی کنند و در خبرگان دستی داشته باشند تا بتوانند در متزلزل کردن پایه‌های نظام در آینده موثر باشند.

وی گفت: اما من به اینها می‌گفتم شما چند بار می‌خواهید تجربه کنید؟ دست غیب این انقلاب و رهبری و محور انقلاب را تاکنون حمایت کرده و حضور مردم جلوه عنایت حق تعالی است و تصرفات تکوینی مولای ما حضرت بقیه‌الله الاعظم امام زمان (عج) است.

صدیقی با بیان اینکه من به اینها نصحیت می‌کنم و می‌گویم توبه کنید، افزود: برخی از سران فتنه در حصر هستند و برخی آزادند و در آزادیشان در بعضی جاها و در بعضی رسانه‌ها با اینکه ممنوع‌التصویر و ممنوع‌التبلیغ‌اند، حمایت می‌شوند و امکانات وسیعی از طریق مجاری اجرایی در اختیارشان است و جولان می‌دهند.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران در همین راستا گفت: همه اینها نشان می‌دهد که آنها همچنان سر موضع خود هستند و با این وجود اگر این مسیر با حضور مردم و تصمیم قاطع مسئولان معالجه نشود، هزینه‌های بعدی پیش خواهد آورد لذا حضور مردم و محکومیت طرفداری از فتنه را در راس مسائل قرار دادن مهم است و مردم ما مصممند که جلوی فتنه بایستند.

ادامه دارد

کد N655024

وبگردی