آفتاب

سردار نقدی: معجزه 9 دی محصول انس مردم با قرآن بود

سردار نقدی: معجزه 9 دی محصول انس مردم با قرآن بود

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در سال 88 بسیاری از شخصیت‌های پرآوازه که سابقه طولانی در انقلاب داشتند مسیر باطلی را نشان می‌دادند اما مردم راه خود را گم نکردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سردار نقدی در سخنرانی خود در همایش سوره‌های سرخ که در مصلای تهران برگزار شد، با بیان این‌که بسیاری در دنیا قرآن می‌خوانند، گفت: اما کسانی که در این همایش حضور یافتند آموزه و وصیت پیامبر (ص) را به جان خریده‌اند و به قرآن و اهل بیت پیامبر توامان توجه می‌کنند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه افزود: همراهی قرآن و ولایت آثار متفاوتی دارد که یکی از آنها بصیرتی است که 9 دی را به وجود آورد. هر کسی با تلاوت قرآن بصیرت پیدا نمی‌کند. قرآن کتاب هدایت است، اما خداوند فرموده هدایت قرآن برای کسانی است که تقوا پیشه کنند. پیروی از ولایت یکی از پایه‌های تقواست.

وی در ادامه با اشاره به این‌که معجزه 9 دی محصول انس با قرآن است، خاطرنشان کرد: ملت ما در 9 دی نشان داد که دیگر فریب قرآن سرنیزه را نمی‌خورد. این ملت در پرتو اطاعت از ولایت، تقوای الهی و انس با قرآن بصیرت پیدا کرده و گمراه نمی‌شود. مردم نشان دادند که در اطاعت از قرآن صداقت داشته و قلب‌شان برای اسلام می‌تپد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین افزود: این حکمت ولایت بود که فرصت داد تا کسانی که قرآن سر نیزه کردند چهره واقعی خود را نشان دهند. آنها پشت پرده با استکبار قرار گذاشته بودند در ایران جنگ داخلی راه بیندازند اما در پرتو بصیرت زمین خوردند.

نقدی همچنین با بیان این‌که انس با قرآن راه برتری بر ابرقدرت‌هاست، گفت: دشمن هشت سال به تجهیزات نظامی خود دل خوش کرده بود اما شهدا آنان را شکست دادند. امروز نیز جوانان بسیجی اجازه نمی‌دهند که دشمن با ترویج بی‌بند و باری، فساد اخلاقی، موادمخدر و شبکه‌های ضد اخلاقی و ضد اجتماعی ملت را به زانو در آورد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین در پایان با بیان این‌که امروز هم جوانان توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کنند، اظهار کرد: ما به زودی در قدس شریف نماز می‌گذاریم این آرزوی دوردستی نیست و قرائن تحقق این وعده مشهود است.

به گزارش ایسنا، در این مراسم از تندیس معراج شهدا رونمایی و از خانواده‌های شهدا و جانبازان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

کد N651154

وبگردی