آفتاب

راجرز: خلاقیت در بازی با سوآنزی حرف اول را می‌زد

راجرز: خلاقیت در بازی با سوآنزی حرف اول را می‌زد

سرمربی لیورپول پس از پیروزی قاطع مقابل سوآنزی تاکید کرد در کسب این نتیجه خلاقیت تیمی حرف اول را زده است.

به گزارش ایسنا، لیورپول در آخرین دیدار هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس موفق شد با نتیجه پر گل چهار بر یک مقابل سوآنزی به برتری برسد.

در این دیدار آلبرتو مورنو در دقیقه 33، ادم لالانا در دقیقه های 51 و 61 و جونجو شلوی 69 (گل به خودی) برای لیورپول گلزنی کردند. تنها گل سوآنزی را هم گیلفی سیگوردسن در دقیقه 52 وارد دروازه لیورپول میزبان کرد.

با این نتیجه لیورپول 28 امتیازی شد و به رده هشتم جدول رسید. سوآنزی هم با همین تعداد امتیاز به رتبه نهم سقوط کرد.

برندن راجرز پس از پایان دیدار در نشست خبری گفت: در دو یا سه هفته گذشته عملکرد ما در زمین مسابقه طوری بوده که موفق شدیم خودمان را به سطح 18 ماه پیش نزدیک کنیم. رسیدن به این سطح، کار زیادی برده است. ساعت های زیادی روی ایده‌های تاکتیکی فکر شده تا بتوانیم خودمان را به این سطح برگردانیم. روشن است که برای این کار نمی‌توانستیم زیاد سنتی رفتار کنیم زیرا مجبور هستیم از یک هافبک کناری در نوک خط حمله استفاده کنیم. اشتباه های تیمی که در طول بازی به وجود می آیند، مشکل هایی را در طول دیدار برایمان ایجاد می کند. اگر به نمایش ما مقابل منچستریونایتد نگاهی بیندازید متوجه می شوید که خیلی بدشانس بودیم و گل های بسیار بدی هم خوردیم اما احساس می کنم خلاقیت بازیکنانم در رویارویی با سوآنزی بار دیگر شکوفا شده است. این فرم بازی می‌تواند ما را به جایی برساند که سال گذشته بازی می‌کردیم. البته نمی توانم ادعا کنم از این نتیجه‌ها در سال جاری زیاد گرفته‌ایم اما انگیزه‌ای که شاگردانم داشتند این را نشان می دهد.

او ادامه داد: پس از بازی با منچستریونایتد با بورنموث رو به رو شدیم و سه بر یک به پیروزی رسیدیم. خیلی هم خوب بازی کردیم. مقابل آرسنال به تساوی دو بر دو رسیدیم که به عقیده من شایسته گرفتن نتیجه بهتری بودیم زیرا نمایش بازیکنانم عالی بود. پس از آن برنلی را یک بر صفر شکست دادیم که می توانستیم متفاوت تر ظاهر شویم. در دیدار با سوآنزی هم که ثبات تیمی مان را نشان دادیم و نتیجه اش را هم گرفتیم. خلاقیت در این دیدار حرف اول را می زد ولی شیرازه محکم تیمی مان نقشی کلیدی برای ما داشت.

انتهای پیام

کد N650114

وبگردی