آفتاب
حجت الاسلام شکریان:

حماسه نهم دی چهره استکبار جهانی را درهم شکست

حماسه نهم دی چهره استکبار جهانی را درهم شکست

بابل - مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، نهم دی را پایان عمر فتنه ۸۸ عنوان و گفت: این حماسه بزرگ چهره استکبار جهانی را در هم شکست.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ناصر شکریان صبح سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به فرا رسیدن حماسه عظیم نهم دی، این روز را یوم الله بیان و تصریح کرد: ملت ایران با خلق حماسه نهم دی حماسه ای بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت کردند.

وی ادامه داد: موضع ملت ایران در نهم دی ماه ۸۸ قاطعانه و درهم شکننده چهره استکبار جهانی و محو کننده فتنه بزرگ بود و به همین دلیل باید این روز بزرگ را همواره در اذهان زنده نگه داشت.

این مسئول فرهنگي با بیان این که فتنه ۸۸ و حوادث پس از انتخابات امتحانی برای ملت ایران بود، خاطرنشان کرد: ملت ایران با تأسی و تبعیت از ولایت فقیه فتنه بزرگ ۸۸ را به حماسه بزرگ و تاریخی نهم دی تبدیل کرد.

وی افزود: در تاریخ انقلاب اسلامی حوادث مختلفی رقم خوردکه ملت ایران با سرافرازی از این امتحانات بیرون آمد اما حماسه نهم دی حماسه ای بزرگ و فراموش ناشدنی و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام شکریان با تاکید بر پیوند عمیق میان مردم و ولایت فقیه تاکید کرد: پیوند ملت ایران با ولایت و رهبری پیوندی ناگسستنی است و این پیوند با تجدید بیعت مردم با رهبر معظم انقلاب در نهم دی نمایان شد.

وی یکی از اهداف فتنه ۸۸ را پاره کردن ریسمان محبت بین ولایت و مردم عنوان کرد و گفت: دشمنان می دانند که علت اصلی پایداری نظام اسلامی علیرغم انواع توطئه ها وجود ریسمان محبت بین ملت و ولایت و دفاع همه جانبه ملت از ارزش ها است و به همین دلیل انواع توطئه ها را در این مسیر طرح ریزی کرده بودند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، نهم دی را پایان عمر فتنه ۸۸ عنوان و تصریح کرد: کاسه صبر ملت پس از اهانت و هتک حرمت فتنه گران به ساحت مقدس امام حسین(ع) در روز عاشورا لبریز شد و فتنه گران را در دریای خروش ملت غرق کرد

وی با بیان این که حماسه نهم دی پایان عمر فتنه گران داخلی و خارجی بود، اذعان کرد: ملت ولایت مدار ایران اسلامی با آفریدن آن شکوه تاریخی نشان دادند که همواره مدافع ولی فقیه در جامعه اسلامی هستند.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که جایگاه در فتنه سال ۸۸ نیز روشنگری‌های مقام معظم رهبری سبب خنثی‌شدن همه نقشه‌های دشمنان نظام شد، افزود: دشمنان نظام اسلامی با نیرنگ درصدد خدشه‌دار‌کردن اصل نظام، یعنی ولایت فقیه هستند که خوشبختانه و به حمد الهی، با تدبیر مقام معظم رهبری فتنه ۸۸ به حماسه تبدیل شد.

وی ادامه داد: حضور عنصر ولایت فقیه در سه دهه اخیر همواره عامل پیشرفت و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی است و به همین دلیل یکی از آرزوهای دیرینه دشمنان نظام اسلامی تضعیف جایگاه ولایت فقیه است.

عضو شوراي فرهنگ عمومي استان تنها راه برون رفت از فتنه هایی مانند فتنه پس از انتخابات ۸۸ را تبعیت از ولایت فقیه و بالا بردن بصیرت عنوان و خاطرنشان کرد: ولایت فقیه نوری است که در ظلمات عصر غیبت راهنمای انتخاب مسیر درست و سبب درک صحیح از شرایط موجود است که غفلت از آن گمراهی و سبب خروج از مسیر درست می شود.

اين استاد حوزه و دانشگاه در پايان با بیان این که حضور کم نظیر ملت در نهم دی طرح ریزی های بلند مدت دشمنان را برای براندازی نظام اسلامی به خیالی واهی مبدل ساخت، خاطرنشان کرد: در حوادث پس از انتخابات ۸۸ همه تلاش و سرمایه‌گذاری دشمنان برای حمله به مهم ترین مقدسات دینی و اسلامی بود که با هدایت های پیامبرگونه رهبر معظم انقلاب و با بصیرت و آگاهی ملت ایران با شکست روبه‌رو شد.

کد N650073

وبگردی