آفتاب
حجت الاسلام مهری:

هدف اصحاب فتنه براندازی نظام بود/ ۹ دی روز فائق شدن برسناریوهای دشمن

هدف اصحاب فتنه براندازی نظام بود/ ۹ دی روز فائق شدن برسناریوهای دشمن

کرمانشاه- رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان در استان کرمانشاه با بیان اینکه هدف اصلی اصحاب فتنه براندازی نظام بود، ۹ دی ماه را روز فائق آمدن بر سناریوهای دشمنان عنوان کرد.

حجت الاسلام محمد جواد مهری در آستانه سالگرد فرا رسیدن یوم الله ۹ دی ماه در خصوص فلسفه بوجود آمدن حماسه این روز، در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: اگر بخواهیم راجع به این فتنه سخن بگوئیم به نظرم كافی است نگاهی بیندازیم به مجموعه اظهارات و مواضع اصحاب فتنه و پیرامون نقشه ها و دسیسه های آن سال كه سایت های ضد انقلاب حامی فتنه نظیر جرس، روز آنلاین، ‌ كلمه، ‌ بالاترین و زبان سبز باز نشر داده شده است.

وی افزود: با نگاهی دقیق به محتوای اظهارات اصحاب فتنه مشخص می شود كه هدف اصلی فتنه ۸۸، نه ابطال انتخابات و نه رویارویی با احمدی نژاد، بلكه آنها اصل ولایت فقیه را نشانه گرفته بودند و از زبان اغتشاشگران جنبش سبز نیز با شعار «مرگ بر اصل ولایت فقیه» این هدف شنیده می شد و امروز اسناد و شواهد فتنه گران در راستای نابودی ودیعه امام خمینی (ره) موجود است و در اعترافات برخی از آنها بیان شد كه آنها دنبال چه بودند.

وی افزود: درآن سال قرائن و شواهدی دیده می شد كه نشان دهنده یك سناریو از پیش طراحی شده توسط دشمنان این مردم و نظام اسلامی است، آقای دانیل كانینگر از كارشناسان سازمان سیا و معاون مدیریت برنامه های «خانه آزادی» پیشنهاد كمیته صیانت از آراء را ارائه می دهد و دفتری با همین نام در ایران تشكیل می شود، یك مركز ارتباطات رسانه ای توسط سازمان سیاه در دبی تأسیس می شود و تردد پر تعداد و معنی دار صحنه گردان های جریان فتنه به این دفتر و آموزش و هدایت برای انتخاب رنگ و مشخص كردن تجمعات خود و استفاده از sms و اینترنت و ماهواره توسط یك كارشناس ارشد سازمان سیا برای آنها انجام می شود، این تاكتیك ها تحت عنوان «جنگ سایبری» به آنها آموزش داده شده و دقیقاً در انتخابات به كار گرفته می شود.

مهری گفت: راه اندازی شبكه خبری فارسی زبان B.B.C چند ماه قبل از انتخابات، اعزام تعداد ۸۵ نفرخبرنگار فقط از كشورهای آمریكا و انگلیس به ایران، موضع گیری صریح اوباما، كلینتون، ساركوزی، كوشنر، مركل، نتانیاهو، شیمون پرز بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران به طرفداری از فتنه گران، موضع گیری جریانات ضد انقلاب خارج از كشور و  بیان مشتركات خود با اصحاب فتنه و اعتراف كمك ۴۰۰ میلیون دلاری آمریكا به پروژه آشوب، قرائن و شواهدی هستند كه سناریوی از پیش طراحی شده را به اثبات می رساند.

رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان در استان کرمانشاه گفت: همین آقایان فتنه گر و دوستانشان یك روزی ادعای پیروی از خط امام را داشتند و الان هم، همین ادعا را دارند سؤال ما این است كه خط امام، شاخص و معیار دارد، یكی از شاخص های خط امام، مسأله تولی و تبری است. اگر كسی در خط امام باشد، یقیناً هم دشمنان امام با او دشمن هستند، هم دوستان امام در همه جای دنیا با وی دوست هستند.

حجت الاسلام مهری گفت: چطور می شود كسی ادعای پیروی از امام را بكند و همه كسانی كه از صدر تا ذیل دشمن امام اند از سلطنت طلب تا منافق، از آمریكا تا اسرائیل، از تمام عناصر فراری و جنایتكار تروریستی كه در دنیا هستند بالاتفاق به این ها دل ببندند و از این ها حمایت کنند و باز هم تصور می كنند راه و خط درستی را می روند.

وی افزود: مگر امام مكرر نفرمود «اگر یك روز آمریكا از ما تعریف كند باید عزا بگیریم» رئیس جمهور آمریكا، وزیر امور خارجه آمریكا علناً و آشكارا اعلام كردند كه ما از این جریانات حمایت می كنیم، ‌ هر چه ضد انقلاب در دنیا هست وارد این فضا شده و حمایت كرد. اینها چرا یك بار آنها را محكوم و از خود طرد نكردند، هیچ انسان عاقل و منصفی نمی تواند بپذیرد این ها خط امامی اند.

 مهری ادامه داد: فتنه گران چقدر در قبال میراث های امام دغدغه داشتند و مراقب بودند خدشه ای بر آنها وارد نشود، اینها خودشان بر این خطوط شمشیر زدند، بعد هم دم از خط امام می زنند. انقلابی بودن مهم نیست، انقلابی ماندن مهم است، در تاریخ اسلام و بعد از آن و در تاریخ ۳۶ ساله انقلاب اسلامی كم نیست از این افراد كه عاقبت به خیر نشدند، انقلابی ماندن و فریب ظواهر دنیا نخوردن كار سختی است كه از عهده هر كسی بر نمی آید.

رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان در استان کرمانشاه گفت: این آقایانی كه دائماً می گویند حوادث سال ۸۸ یك سوء تفاهم بوده و نباید بیش از این به آن پرداخت اولاً باید توجه داشته باشیم كه خیلی از این ها خودشان هم آتش بیار معركه بودند.

حجت الاسلام مهری خاطر نشان کرد: میراث اصلی ما جمهوری اسلامی است یا جمهوری ایرانی؛ چرا شعار جمهوری ایرانی زیر پرچم سران فتنه داده شد و این افراد تبری نجستند؛ مگر میراث اصلی امام و روح جمهوری اسلامی مسأله ولایت فقیه نیست؛ اینها چقدر تبعیت از ولایت داشتند، ولایت فقیهی كه بقاء، ادامه انقلاب و تضمین آینده انقلاب به این اصل و پیروی از آن بستگی دارد و دشمن هم، تمام تمركزش روی  این اصل گذاشته است.

وی تصریح کرد: مسأله اصلی امام مبارزه با استكبار و  با آمریكا و اسرائیل است و دفاع از مستضعفان و خط مقاومت و مبارزه با كفر و الحاد در سراسر جهان؛ چرا زیر پرچم همین فتنه گران شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران داده شد و لی اینها نه تبری جستند و نه محكوم كردند. این ها یك سری اصول ثابت و لایتغیر نظام اسلامی هستند.

مهری افزود: كسی كه در مقابل این اصول قرار گیرد و حركت كند، تكلیفش مشخص است، اینها با آمریكا و دشمنان اسلام در سراسر جهان هم صدا شدند و از خط امام و ریل خط اصلی امام كه ولایت فقیه و پیروی از آن است خارج شدند و الان هم حاضر نیستند فاصله بگیرند، مرز بندی را آشكار كنند و از کرده خود پشیمان و به دامن ملت برگردند.

حجت الاسلام مهری اظهار داشت: نهم دی روز بصیرت و تبلور تشخیص حق از باطل بود، روز به نمایش گذاشتن وحدت ملی به عنوان رمز پیروزی انقلاب اسلامی و فایق آمدن برسناریوهای دشمنان این مرز وبوم؛ و روز درخشش نسل های سوم و چهارم انقلاب باحضور اعجاب آور، آگاهانه و برخاسته ازایمان و بصیرت انقلابی برای بیعت با ودیعه امام خمینی یعنی ولایت مطلقه فقیه.

وی خاطر نشان کرد: مردم ما، خصوصاً جامعه جوان ما مراقب باشد عده ای امروز در كشور به دنبال ترویج و تبلیغ اسلام آمریكایی اند، اسلام ابوسفیان ها و ابو موسی اشعری ها كه مرز ندارند، تولی و تبری ندارند، اسلام اباحی گری و تسامح و تساهل در اصول و چار چوب ها، فریب ظاهر را نخوریم، امروز نزدیك ترین فرد به خط امام، ولایت فقیه و شخص مقام معظم رهبری است، معظم له شاخص و معیار و تبیین كننده خط امام و اسلام ناب محمدی است.

کد N650047

وبگردی