آفتاب

حضور ۴۰ نویسنده و مترجم کودک در جشن امسال لاک‌پشت پرنده

حضور ۴۰ نویسنده و مترجم کودک در جشن امسال لاک‌پشت پرنده

یازدهمین جشن فصلی «امضای لاک‌پشت پرنده»، سه‌شنبه ۹ دی ماه سال جاری با حضور بیش از ۴۰ شاعر، نویسنده و مترجم کودک و نوجوان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، دبيرخانه لاک‌پشت پرنده كه طی دو سال گذشته، اقدام به انتخاب برترين كتاب‌های حوزه كودك و نوجوان كرده‌است،  یازدهمین فهرست خود را اعلام می‌كند. این فهرست به بررسی و داوری کتاب‌های کودک و نوجوان طي پاييز سال ۹۲ پرداخته و بهترين كتاب‌های مخصوص به اين گروه سنی را در ابتدای زمستان امسال معرفی کرده است.

در این مراسم، علاقه‌مندان می‌توانند با نویسندگان و مترجمان کتاب‌های برگزیده دیدار کنند و گپ بزنند. هم‌چنین، کتاب‌ها را با امضای پدیدآورنده تهیه کنند. این جشن فرصتی برای کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها است تا با بهترین کتاب‌های منتشرشده در سال و پدیدآورندگان آن‌ها آشنا شوند

نویسندگان، تصويرگران و مترجمانی که کتاب‌هایشان در حوزه كودك و نوجوان دسته‌بندی شده و موفق به کسب لاک‌پشت پرنده شده‌اند، در اين مراسم حضور می‌یابند تا ضمن معرفی و روخوانی بخشي از آثارشان برای مخاطبان، کتاب‌های خود را نیز برای علاقه‌مندان امضا کنند.

کتاب‌هایی چون«سکه‌ای از آسمان» نوشته جنیفر آل هالم با ترجمه شهلا انتظاریان، «من سبز می‌شوم» از ناصر یوسفی، «یکی بود یکی نبود» نوشته آتوسا صالحی، «آدم کوچولوی گرسنه» نوشته پیر دلی با ترجمه کلر ژوبرت، «در این خانه برای همیشه ماندم» از احمدرضا احمدی، «الای افسون شده» با ترجمه محبوبه نجف‌خانی و... از جمله نامزدهای یازدهمین فهرست لاک‌پشت پرنده هستند.

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه که سه‌شنبه ۹ دی ماه، ساعت ۱۷برگزار می‌شود، می‌توانند به خیابان دکتر شریعتی، بالاتر از تقاطع مطهری، نبش کوچه کلاته، فروشگاه مرکزی شهرکتاب مراجعه کنند.

کد N648595

وبگردی