آفتاب
جانشین وزیر دفاع:

گسترش دولت الکترونیک سهم مهمی در شفافیت و کاهش فساد اداری دارد

گسترش دولت الکترونیک سهم مهمی در شفافیت و کاهش فساد اداری دارد

جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اظهار داشت: اصلاح نظام اداری و ساختار نیروی انسانی و نگاهی ویژه به گسترش دولت الکترونیک،سهم مهمی در شفافیت و کاهش فساد اداری ایفا می‌کند و شناسایی افراد شایسته، جوان‌سازی، شایسته سالاری و تشویق افراد متعهد و دلسوز از الزامات نیروهای مسلح و وزارت دفاع محسوب می گردد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، امیر سرتیپ حاتمی، صبح امروز در همایش ارتقای سلامت نظام اداری و امور قضایی وزارت دفاع طی سخنانی با بیان اینکه وزارت دفاع در بحث سلامت اداری سرآمد و در زمره بهترین نهادهای دولت می‌باشد، افزود: یکی از وظایف مهم نیروهای مسلح در سال اقتصاد ، فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، تولید کالایی مهم به نام امنیت است که ضمن فراهم آوردن زمینه های اقتصاد مقاومتی، جزو زیر بناهای اصلی توسعه کشور نیز محسوب می شود.

جانشین وزیر دفاع تصریح کرد: امنیت یکی از مطالبات جدی شهروندان است و عدم تحقق آن در جامعه باعث زیر سوال رفتن نظام می‌شود،که در این راستا نیروهای مسلح باید برای تحقق اقتصاد مقاومتی و جلوگیری از پیامدهای منفی یادشده، زمینه‌های ایجاد امنیت را با کمترین هزینه و بالاترین سرعت در جامعه به وجود آورند.

امیر حاتمی، یکی از تهدیدات دشمنان علیه کشورمان را بالا بردن هزینه در زمینه تامین امنیت دانست و تاکید کرد : نیروهای مسلح هوشمند جمهوری اسلامی ایران ، همواره سعی دارند تا با بهره گیری از نگاه دینی و ارزشی و دوری از هرگونه اسراف ، هزینه ها را مدیریت و به بهترین شکل ممکن امنیت را در جامعه گسترش دهند.

جانشین وزیر دفاع با بیان اینکه جلوگیری از فساد یکی از روش های کم کردن هزینه ها ، تولید بهترین محصول و ایجاد امنیت در جامعه است تصریح کرد : در برنامه 4 ساله ای که سال گذشته وزیر دفاع خدمت مقام معظم رهبری تقدیم و مورد تصویب ایشان قرار گرفت برای تامین امنیت دو ظرفیت مهم نیروی انسانی و تولید تجهیزات کم هزینه و کارآمد برای نیروهای مسلح مورد تاکید قرار گرفته است که تامین تجهیزات جزو وظایف اصلی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح محسوب می شود.

امیر حاتمی گفت : حرکت از عصر صنعتی به عصر دانش‌بنیان، ساخت تجهیزات با کیفیت و هزینه پایین و پیروی از مدیریت شبکه محور به جای سلسله مراتبی، سهم مهمی در اقتصادی شدن دفاع ایفا می کند که برای تحقق اهداف یاد شده جلوگیری از فساد امری مهم و ضروری تلقی می شود.

جانشین وزیر دفاع با تاکید بر اینکه یکی از الزامات کار شبکه ای شایسته سالاری و سلامت بالای اداری است تصریح کرد : معیار شایسته‌سالاری در وزارت دفاع ، وجود ویژگی هایی نظیر تدین ، کارآمدی ، شجاعت و امانت داری در افراد می باشد و آنچه غیر از شایسته سالاری است باید کنار گذاشته شود.

امیر حاتمی تعامل با بخش خصوصی و نخبگان را از نیازهای مهم وزارت دفاع در بخش های مختلف ذکر کرد و افزود: برنامه تحول اداری ، یک درجه بالاتر از سلامت اداری است و نیروهای مسلح به سبب جایگاه مهم خود در عرصه تامین امنیت در کشور ، باید به سلامت بیشتری از نظام اداری دست یابند تا نقشه های شوم دشمنان را خنثی کنند.

جانشین وزیر دفاع در پایان با گرامیداشت حماسه 9 دی از این روز، به عنوان حماسه‌ای بزرگ و افتخارآمیز در تاریخ کشورمان یاد کرد و گفت : در 9 دی ماه 88 مردم شریف ایران، با دفاع از ولایت و ارزش های انقلاب اسلامی، تمام جسارت‌ها و توطئه دشمنان را با بصیرت و آگاهی ، خنثی ساختند.

انتهای پیام

کد N647000

وبگردی