آفتاب

اردوغان: در مقابل "ساختار موازی" پیروز می‌شویم

اردوغان: در مقابل "ساختار موازی" پیروز می‌شویم

رئیس‌جمهوری ترکیه ضمن اعلام این مساله که دولتش در مبارزات علیه جنبش فتح‌الله گولن پیروز می‌شود، متعهد شد تا به اقدامات برای ریشه‌کن کردن اعضای "ساختار موازی" در بوروکراسی و زندگی اجتماعی ادامه دهد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نوشته روزنامه حریت، رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهوری ترکیه با اشاره به طرفداران فتح‌الله گولن، روحانی مستقر در آمریکا که دولت آنها را به تشکیل سازمانی در بوروکراسی ترکیه و اداره پلیس متهم کرده، گفت: ترکیه در مبارزاتش علیه این ساختار موازی پیروز شده و به لطف خدا برای پیروزی کامل به تلاش‌هایش ادامه خواهد داد.

وی افزود: این مبارزه‌ای برای آزادی است و مانع مهم بر سر راه ما محسوب می‌شود. با غلبه بر این مشکل سیاست، اقتصاد و سیاست خارجه، زندگی اجتماعی و همچنین آموزش و علوم روند مشخصی پیدا خواهد کرد.

این اظهارات اردوغان همزمان با آن صورت گرفت که درگیری میان دولت آنکارا و جنبش گولن به دنبال عملیات 14 دسامبر سال جاری میلادی علیه دو گروه رسانه‌ای مهم متعلق به این گروه مذهبی تشدید یافته است.

اردوغان و احمد داوود اوغلو، نخست‌وزیر ترکیه متعهد شدند تا زمانی که تهدید اعمال شده از سوی گروه فتح‌الله گولن از بین نرود به مبارزات خود ادامه خواهند داد.

انتهای پیام

کد N642438

وبگردی