آفتاب

هنیه: نسل تربیت یافته در مکتب حماس قادر به مدیریت نبرد است

هنیه: نسل تربیت یافته در مکتب حماس قادر به مدیریت نبرد است

نائب رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) گفت، این جنبش به تربیت نسلی که قادر به مدیریت نبرد و رویارویی با رژیم صهیونیستی است، ادامه می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اسماعیل هنیه، نائب رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) تاکید کرد: جنبش حماس همواره به آموزش و حفظ قرآن مجید اهتمام می‌ورزد؛ به ویژه این که حماس از مساجد نوار غزه برخاسته است.

وی خاطرنشان ساخت: حماس مقوله حفظ و آموزش قرآن را در سرلوحه برنامه‌های خود قرار داده و دفتر سیاسی این جنبش پرونده ای را برای تحقق این مهم اختصاص داده است.

از سوی دیگر، حسام بدران، یک مقام بلند پایه جنبش مقاومت اسلامی (حماس) ادعای تشکیلات خودگردان فلسطین در مورد توقف همکاری امنیتی با رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد.

حسام بدران تاکید کرد: بازداشت های سیاسی که به تازگی در کرانه باختری اوج گرفته است، به روشنی نشان می دهد که سرویس های امنیتی این تشکیلات با رژیم صهیونیستی در سرکوب ملت و مقاومت فلسطین همکاری می کنند.

وی یادآور شد: همکاری امنیتی با هدف حمایت از امنیت رژیم اشغالگر قدس و سرکوب هرگونه فعالیت مبارزاتی صورت می‌گیرد.

این مقام بلند پایه جنبش مقاومت اسلامی (حماس) خاطرنشان ساخت: این اقدامات موجب بی اعتبار شدن تشکیلات رام الله در نزد ملت فلسطین شده است.

انتهای پیام

کد N639189

وبگردی