آفتاب

شناخت سیره حضرت محمد (ص) با یک اپلیکیشن موبایلی

شناخت سیره حضرت محمد (ص) با یک اپلیکیشن موبایلی

جزئیات تاریخ زندگی پیامبر اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و شناخت صفات ایشان در برنامه کاربردی موبایل عرضه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، اپلیکیشن موبایلی چهارده معصوم ویژه کاربران سیستم عامل اندروید با معرفی سیره حضرت رسول اکرم، امکان شناخت زندگی ایشان را برای مومنان فراهم کرده است.

این نرم افزار کاربردی موبایلی، رایگان بوده و در حجم 1.84 MB ورژن 2.2 اندروید و بالاتر از آن را پشتیبانی می کند.

رسول اکرم (ص) در 28 صفر، بنا به روايت بيشتر علماى شيعه در سال يازدهم هجرى، در سن 63 سالگى، در مدینه به رحمت خداوند رفتند. ایشان به عنوان صد فرد تاثیرگذار در تاریخ بشر شناخته شده است. در میان تمام انبیا، تنها پیامبر اسلام صلى الله علیه و آله است كه جزییات تاریخ زندگى او به روشنى ثبت و ضبط شده كه افتخار بزرگى براى مسلمانان به شمار مى‏ رود، زیرا زندگى سایر انبیا مدّتى بعد از آن بزرگواران، با تحریفات فراوان نوشته شده است.

هم اکنون علاوه بر کتابهای متعدد، برنامه های کاربردی موبایل نیز با هدف آشنایی بیشتر با سیره و روش زندگى و اخلاق فردى و اجتماعى آن بزرگوار نوشته شده است.

از آنجایی که دانستن زندگینامه چهارده معصوم بر همه مسلمانان به خصوص شیعیان بسیار ضروری و لازم است در اپلیکیشن چهارده معصوم (ع) به معرفی سیره عملی ائمه اطهار و به ویژه حضرت رسول اکرم (ص) پرداخته شده است.

از جمله امکانات این برنامه کاربردی اشتراک گذاری زندگینامه ها در دیگر برنامه ها است.

امکان دانلود این نرم افزار برای سیستم عامل اندروید موبایل و تبلت از طریق لینک http://iranapps.ir/app/com.hrasouli.chardahmahsoom فراهم شده است.

کد N636852

وبگردی