آفتاب

امضای سند همکاری میان دو نهاد پزشکی ایران و تونس

امضای سند همکاری میان دو نهاد پزشکی ایران و تونس

بر اساس این تفاهم‌نامه، همکاری‌های آتی در زمینه‌های مختلف آموزشی و پژوهشی و تبادلات علمی و انتقال تجربه مطابق قوانین دو طرف میسر خواهد شد.

سند همکاری بین بیمارستان مرکز طبی کودکان و مرکز تحقیقات نقص ایمنی با انستیتو پاستور تونس به امضای طرفین رسید.

به گزارش ایلنا از دانشگاه علوم پزشکی تهران، بر اساس این تفاهم‌نامه، همکاری‌های آتی در زمینه‌های مختلف آموزشی و پژوهشی و تبادلات علمی و انتقال تجربه مطابق قوانین دو طرف میسر خواهد شد.

سند همکاری یادشده به امضای دکتر «نیما رضایی » مدیر مرکز طبی کودکان و معاون پژوهشی مرکز تحقیقات نقص ایمنی و دکتر «اصغر آقامحمدی» رئیس مرکز تحقیقات نقص ایمنی از دانشگاه علوم پزشکی تهران و دکتر «حشمی لوزیر» و دکتر «ریدها بربوش» رئیس دپارتمان ایمونولوژی از انستیتو پاستور تونس رسید.

گفتنی است پیش از این نیز تفاهم نامه های همکاری بین مرکز طبی کودکان ایران و مراکز دانشگاهی آمریکا و اروپا شامل بیمارستان کودکان بوستون (دانشگاه هاروارد)، بیمارستان کودکان سیاتل (دانشگاه واشنگتن)، دانشگاه راکفلر (نیویورک)، دانشگاه اموری (آتلانتا)، انستیتو تحقیقاتی آلرژی و ایمونولوژی لاهویا (کالیفرنیا) و نیز مرکز تحقیقات پزشکی مولکولی از آکادمی علوم اتریش، دانشگاه استراسبورگ (فرانسه) و بیمارستان های دانشگاهی در ژنو (سوئیس)، ورشو (لهستان)، آتن (یونان)، سائوپائولو (برزیل)، باکو (آذربایجان)، بلاروس و فرایبورگ و دوسلدولف (آلمان) مطابق قوانین دانشگاه به امضا رسیده است.

کد N636249

وبگردی