آفتاب
رییس جمهوری در دیدار مادر شهید حاج حسین خرازی :

به همه رزمندگان و شهدا افتخار می کنیم

به همه رزمندگان و شهدا افتخار می کنیم

رییس جمهوری در دیدار با مادر شهید حاج حسین خرازی از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس با تاکید بر اینکه کشور و انقلاب با ایثار خانواده معظم شهدا حفظ شده است ، از شهید خرازی به عنوان "فرماندهی بسیار توانمند " و " شجاع " یاد کرد و گفت: در هر محور عملیاتی که لشکر امام حسین(ع ) و شهید خرازی حضور داشت ما به پیروزی در آن عملیات مطمئن بودیم.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در این دیدار که همزمان با اربعین حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) انجام شد، اظهارداشت: شهید خرازی فرمانده ای بسیار توانمند بود و آشنایی ام با این شهید بزرگوار از همان اوایل جنگ بود و در عملیات های فتح آبادان، طریق القدس، فتح المبین و بیت المقدس در کنار هم بودیم.

رییس جمهور افزود: این شهید بزرگوار در محور طلاییه جانباز شد اما با همان روحیه و قدرت معنوی بالا لشکر را هدایت می کرد تا اینکه درعملیات والفجر ۸ به درجه والای شهادت نائل آمدند.

روحانی خطاب به خانم "طیبه تابش" مادر شهید خرازی که از ایشان می خواست تا بیش از پیش مشکلات مردم را برطرف کند، گفت: عبور از مشکلات و موانع تنها با همیاری و همکاری مردم و دعای خیر خانواده معظم شهدا و حمایت ها و پشتیبانی ها آنان امکان پذیر است و دولت در این مسیر تمام تلاش خود را بکار گرفته است و ما را دعا کنید تا خادم این ملت باشیم.

رییس جمهور افزود: ما به همه رزمندگان و شهدا افتخار می کنیم و تلاش داریم تا نیازهای جامعه را برطرف کنیم.

در این دیدار مادر شهید خرازی، یک جلد قران کریم و کتاب خاطرات این شهید بزرگوار را به رییس جمهوری هدیه داد.

انتهای پیام

کد N626007

وبگردی