آفتاب
نماینده سازمان ملل در امور عراق:

نباید عراق را در این برهه حساس تنها بگذاریم

نباید عراق را در این برهه حساس تنها بگذاریم

ملادنوف نماینده سازمان ملل در امور عراق گفت: نباید عراق را در این مقطع حساس تنها بگذاریم و همسایگان و جامعه بین الملل باید از این کشور حمایت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، ملادنوف نماینده سازمان ملل در امور عراق پس از دیدار با علی اکبر ولایتی در جمع خبرنگاران گفت: ملاقات های امروز در ایران و همچنین ملاقات با جناب ولایتی بسیار خوب بود و توانستم نظر و رویکرد ایران را درباره همکاری هایی که می توانیم انجام دهیم متوجه شوم.

وی گفت: در خصوص امنیت عراق که برای منطقه بسیار مهم است سعی خواهیم کرد تا طرح های مختلفی را ارائه کنیم و نسبت به همکاری هایی که می توان انجام داد گفتگو انجام دهیم.

ملادنوف خاطرنشان کرد: قبل از این ملاقات نیز دیدارهایی با همسایگان دیگر عراق داشتم و در آینده نیز دیدارهایی در سطح منطقه خواهم داشت و باور داریم که نباید عراق را در این مقطع حساس تنها بگذاریم و همسایگان و جامعه بین الملل باید از این کشور حمایت کنند.

نماینده سازمان ملل در امور عراق تاکید کرد: با تشکل دولت فراگیر در عراق می بینیم که از احزاب سیاسی و قبایل مختلف حضور پیدا کردند و ما باید بتوانیم نگرانی های مختلف در عراق را از بین ببریم و معضلات موجود را که تکمیل فرایند سیاسی موجود در عراق را فلج کرده، احیا کنیم.

کد N606131

وبگردی