آفتاب
دادستان کل مازندران:

مهمترین عنصر تشکیل دهنده حکومت اسلامی، کتاب و سنت است

مهمترین عنصر تشکیل دهنده حکومت اسلامی، کتاب و سنت است

حکومت اسلامی نیاز به یک رهبری اسلامی و دینی دارد که خوشبختانه نظام مترقی مبتنی بر ولایت فقیه در کشور اداره می شود.

دادستان کل استان مازندرانj:برنامه های عملی و اجرایی نظام در حوزه های مختلف سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی بر مبنای کتاب و سنت شکل می گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر،حجت الاسلام و المسلمین اسدالله جعفری در دومین سالگرد تدفین 5 شهید گمنام و یادواره شهدای جاویدالاثر قائم شهر در حسینیه این شهرستان با بیان اینکه تشکیل بسیج مستضعفین در حقیقت تشکیل هسته مرکزی مردم سالاری دینی در حاکمیت اسلامی است، اظهارداشت: برگزاری یادواره ها و مراسم سالگرد شهدا را از وظایف مسئولین و آحاد جامعه است.

وی ادامه داد: مسئولین در مقابل خون شهدا مسئولیت سنگینی دارند که باید به آن عمل کنند زیرا پس از 35 سال از تاسیس نظام مقدس اسلامی شاهد روند روبه رشد و تکامل این حکومت اسلامی هستیم.

جعفری، مهمترین عنصر تشکیل دهنده حکومت اسلامی را کتاب و سنت برشمرد و تصریح کرد: برنامه های عملی و اجرایی نظام در حوزه های مختلف سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی بر مبنای کتاب و سنت شکل می گیرد.

وی ادامه داد: حکومت اسلامی نیاز به یک رهبری اسلامی و دینی دارد که خوشبختانه نظام مترقی مبتنی بر ولایت فقیه در کشور اداره می شود.

دادستان کل استان مازندران،بیان کرد: مردم از شکل گیری انقلاب، پیروزی و تا به امروز بازیگر نقش اول در حاکمیت دینی و حکومت اسلامی بودند که این محصول، اعتماد کامل و جامع امام، رهبری دینی و حاکم اسلامی به مردم و اعتماد آنها به حاکمیت و رهبری دینی است.

وی با اشاره به تشکیل بسیج و ارتش 20 میلیونی به فرمان امام، اظهارداشت: امروز 22 میلیون نفر از افراد متدین، مومن و وفادار به انقلاب، آرمان های امام راحل و ولایت فقیه فقط به لحاظ تشکیلاتی و سازمانی در بسیج مشغول فعالیت و ددفاع از حریم انقلاب هستند.

جعفری با بیان اینکه فرهنگ جمهوری اسلامی بر گرفته از فرهنگ عاشورا، قیام، نهضت و انقلاب جمهوری اسلامی منبعث از امام حسین است، گفت: امروز در مولفه های نرم نظام در حوزه فرهنگی و در مقابل همه جانبه مرگبار فرهنگی دشمن موثرترین،کارسازترین و مهمترین مولفه نرم کشور در مقابل جبهه وسیع دشمن فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی افزود: حضور در صحنه آحاد جامعه باید با بصیرت دینی و عاشورایی باشد و برخی مواقع از این فرهنگ اصیل غفلت می کنیم.
دادستان کل مازندران در پاین تصریح کرد: یکی از راهبردهای بسیار مهم دشمن که برای طراحی آن اتاق فکر، استفاده امکانات و کارشناسان تلاش کرده استراتژی نا امن سازی پیرامون ایران اسلامی است برای نفوذ به داخل ایران فتنه 88 را پایه ریزی کردند که موفق نشدند.

کد N600504

وبگردی