آفتاب
طی پیامی؛

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هفته بسیج را تبریک گفت

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هفته بسیج را تبریک گفت

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در نامه‌ای به سردار نقدی، سالگرد آغازین روز حیات شجره طیبه بسیج مستضعفان را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، اصغر آبخضر قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در نامه‌ای به سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین پنج آذرماه سالگرد آغازین روز حیات شجره طیبه بسیج مستضعفان را به وی و همه لشکریان مخلص خدا تبریک گفت.

متن نامه آب‌خضر قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به شرح زیر است:

سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا نقدی دام توفیقه

رئیس محترم سازمان بسیج مستضعفین

سلام علیکم

پنجم آذر ماه سالگرد آغازین روز  حیات شجره طیبه بسیج مستضعفان که از برجسته ترین  یادمان های برخواسته از عمق نگاه پیامبرگونه امام بزرگوار عظیم الشان بود و تا امروز نظام جمهوری اسلامی ایران مرهون این مولود مبارک و حضور پر برکت آن در صحنه های مختلف است را  به شما  و همه لشگریان مخلص خدا تبریک عرض می‌نمایم.

سیمای تابناک بسیج به عنوان نماد ولایتمداری، ایستادگی، فرمانبرداری و شجاعت در تاریخ دست آوردهای  انقلاب اسلامی، همواره  برتارک انقلاب اسلامی خواهد درخشید و برای همیشه جاودانه تاریخ خواهد ماند.

امروز، تفکر بسیجی به مدد دانش، بینش، نوآوری و خلاقیت توانسته است لحظه‌ها را شناسایی و با بهره‌مندی از بصیرت انقلابی در خدمت به اهداف والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(رحمة الله علیه) و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) پیشتاز باشد.

اینجانب ضمن تبریک مجدد به حضرت‌عالی و همه جان بر کفان بسیجی، موفقیت‌های بیش از پیش و توفیقات روزافزونتان را از درگاه خداوند قادر متعال مسئلت می‌نماید.

با آرزوی سلامتی و طول عمر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

اصغر آب‌خضر

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

کد N596464

وبگردی