آفتاب
آیت‌الله جنتی در کنگره جریان‌های افراطی از دیدگاه علمای اسلام؛

آمریکا و اسرائیل٬ مسلمانان را به جان هم انداختند

آمریکا و اسرائیل٬ مسلمانان را به جان هم انداختند

یداری اسلامی در همه دنیا شروع شده است و وقتی صهیونیست ها و آمریکایی ها این را متوجه شدند، مسلمانان را به جان هم انداختند تا بیداری اسلامی نتیجه و روند خود را ادامه ندهد و همچنین آن ها قصد دارند اسلام گریزی را بین مسلمانان راه بیاندازند.

دبیر شورای نگهبان گفت: بیداری اسلامی در همه دنیا شروع شده است و وقتی صهیونیست ها و آمریکایی ها این را متوجه شدند، مسلمانان را به جان هم انداختند تا بیداری اسلامی نتیجه و روند خود را ادامه ندهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد جنتی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه کنگره جهانی جریان‌های افراطی و تکفیری از دیدگاه علمای اسلام، با بیان اینکه تمام فرقه های اسلامی اعم از شیعه و سنی در تهدید تکفیری ها هستند اظهار داشت: همه علما در حال نشر معارف اسلامی می باشند اما باید بدانیم اساس و بنیاد اسلام در خطر است.

وی افزود: جریان تکفیری، یک مسئله صد در صد سیاسی است و اعتقادی و دینی نیست.

دبیر شورای نگهبان حضور علمای مسیحی و یهودی را در اینگونه مراسم ها لازم دانست و اظهار داشت: اگر آن ها دقت کنند می فهمند که گروه های تکفیری بر هیچ چیز ارزش قائل نیستند و باید همه وارد میدان شده و با این گروه تروریستی مقابله کنند تا بیش از این شاهد جنایات در دنیا و منطقه نباشیم.

وی خاطر نشان کرد: بیداری اسلامی در همه دنیا شروع شده است و وقتی صهیونیست ها و آمریکایی ها این را متوجه شدند، مسلمانان را به جان هم انداختند تا بیداری اسلامی نتیجه و روند خود را ادامه ندهد و همچنین آن ها قصد دارند اسلام گریزی را بین مسلمانان راه بیاندازند.

حجت‌الاسلام جنتی با اشاره به تفکرات گروه های تکفیری یادآور شد: آن ها وقتی کشته می شوند خودشان را شهید راه اسلام می دانند و این گمراهی آنان را نشان می دهد که ما باید کاری کنیم مردم دنیا با این عقاید غلط گمراه نشوند.

دبیر شورای نگهبان تاکید داشت: تکفیری ها تکفری دارند که نمی توان در چنین کنگره هایی با آن ها صحبت کرد چون آن ها سخن علمای اسلام را گوش نمی دهند و سر حرف خود هستند.

وی تصریح کرد: امیدوارم علمایی که در این کنگره حاضر هستند، پیام و نتیجه این مراسم را به کشورهای خود و دنیا برسانند تا در آینده شاهد از بین رفتن و ریشه کن شدن تکفیری ها باشیم.

کد N594142

وبگردی