آفتاب

ضرغام صادقی: فضای مجلس به نفع وزیر پیشنهادی علوم است

ضرغام صادقی: فضای مجلس به نفع وزیر پیشنهادی علوم است

یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فضای مجلس نسبت به محمد فرهادی گزینه پیشنهادی وزارت علوم مثبت است، ابراز امیدواری کرد که با حضور فرهادی در وزارت علوم، این وزارتخانه به سمت تولید علم پیش برود.

ضرغام صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اظهار کرد: به نظر می‌رسد فضای مجلس نسبت به معرفی آقای فرهادی فضای منفی نبود؛ البته این موضوع به برنامه‌ها و تیمی که قرار است در این برنامه‌ها شرکت کند بستگی دارد و اینکه نگاه آقای فرهادی به فضای داخل دانشگاه‌ها چیست.

این عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فضای کلی مجلس نسبت به وزیر پیشنهادی علوم فضای مثبتی است، گفت: امیدواریم با ارائه برنامه کامل و جامع آقای فرهادی، ایشان یک فضای علمی را بر وزارت علوم حاکم کند.

وی با اشاره به سابقه دو دوره وزارت علوم و بهداشت و ریاست جمعیت هلال‌احمر از سوی فرهادی، تصریح کرد: به نظر می‌رسد آقای فرهادی برای رای اعتماد مشکل خاصی نداشته باشد و نسبت به گزینه‌هایی که تاکنون معرفی شده فضای مجلس به نفع ایشان است.

این نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فرهادی در حلقه فتنه نبوده و شخصیت متعادلی داشته، یادآور شد: امیدواریم این شخصیت حفظ شود و فضای وزارت علوم به سمتی برود تا همکارانی که ایشان انتخاب می‌کنند به روحیات ایشان نزدیک باشند و وزارت علوم به سمت تولید بیشتر علم برود نه اینکه به عنوان باشگاه و پایگاه سیاسی معرفی شود تا در فضای آرام بتوانیم به بحث آموزش،‌ علم و فناوری بپردازیم.

این عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به شناخت بیشتر نمایندگان به فرهادی نسبت به گزینه‌های پیشنهادی قبلی دولت برای وزارت علوم، اظهار کرد: فضای مجلس فضای مثبتی است و آقای فرهادی می‌توانند در یک هفته آینده برنامه‌هایشان را به نمایندگان ارائه کنند.

انتهای پیام

کد N591792

وبگردی