آفتاب
حجت‌الاسلام گواهی:

بسیج فخر اسلام است

بسیج فخر اسلام است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ گفت: بسیج فخر اسلام است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(‌ایسنا)- منطقه خراسان، حجت‌الاسلام گواهی در اولین همایش فرماندهان پایگاه‌های دستگاه قضایی که صبح امروز در مجتمع میلاد برگزار شد، با تاکید بر اینکه بسیج چشم امید مستضعفان عالم شده، اظهار کرد: بسیج قدرتی پایان ناپذیر ، مظهر ایستادگی در مقابل آزادی‌خواهان و حلال مشکلات است.

وی با بیان اینکه بسیج حافظ هویت ملی و اسلامی کشور است، ادامه داد: در جریان فتنه 88 که به تعبیر مقام معظم رهبری کمتر از جنگ هشت ساله نبود، با کمک بسیج توانستیم از نظام اسلامی محافظت کنیم، چراکه بسیج خنثی‌کننده امواج تردیدها و فتنه‌هاست.

گواهی ادامه داد: بسیج در عمق اعتقادات ملت‌ها ریشه دارد و چشم امید همه مستضعفان عالم به این شجره طیبه دوخته شده است، بسیج یک قدرت پایان‌ناپذیر و سرمایه عظیمی است که باید قدردان آن باشیم و توطئه‌های آمریکا و نظام‌های استکباری را با اتکا به آن خنثی کنیم.

وی با اشاره به اینکه بسیج، امنیت 360 درجه‌ای را برای نظام به وجود آورده، گفت: یک بسیجی از خطوط مقدم علمی عبور می‌کند و در برابر سختی‌ها و مشکلات ایستادگی کرده و امنیت و آرامش را برای جامعه فراهم می‌سازد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با اشاره به فعالیت‌های گروهک تروریستی داعش افزود: آمریکا از هر ابزار و روشی برای سرکوب ملت‌های منطقه استفاده می‌کند و امروز هم با تقویت گروهک تروریستی داعش به دنبال تسلط و زیاده‌خواهی‌های خود در میان ملت‌های منطقه است.

انتهای پیام

کد N589557

وبگردی