آفتاب
سردار شاهرخي:

تفکر بسيجي بايد در جامعه طنين انداز شود

تفکر بسيجي بايد در جامعه طنين انداز شود

قزوين- خبرگزاري مهر: فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوين گفت: بسيج يک فرهنگ است که ريشه در ارزشها دارد و همه بايد تلاش کنيم تا تفکر بسيجي در همه شئون جامعه طنين انداز شود.

به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت هفته بسيج جلسه شوراي اداري استان صبح پنجشنبه به رياست مرتضي روزبه استاندار در حسينيه سپاه صاحب الامر(عج) قزوين تشکيل شد.

سردار محمد شاهرخي در اين جلسه گفت: امروز جامعه نيازمند روحيه و تفکر بسيجي است و همه بايد کمک کنند تا اين انديشه در همه شئونات جامعه ترويج شود.

شاهرخي بيان کرد: اگر روحيه بسيجي در جامعه نهادينه و ترويج شود ميتوان به سعادت دنيا و آخرت رسيد و امروز همه بايد ابتدا در خود روحيه بسيجي را تقويت و سپس در انتقال آن به ديگران تلاش کنيم.

وي يادآورشد: امروزه دشمن با استفاده از ماهواره ها درصدد است با ضربه زدن به بنيان خانواده ها ارتباط خود با مردم را تقويت کرده و به اهداف تهاجم فرهنگي خود دست يابد لذا بايد هوشيار باشيم و ضمن مسلح کردن خود به راههاي مقابله با دشمن از آسيب هاي اين حوزه کمک کنيم.  

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوين تصريح کرد: ماهواره ها به عنوان دجال واره بنيان خانواده ها را تحت تاثير قرار داده لذا مديران بايد با هر روشي که صلاح مي دانند آثار اين ابزار دشمن را براي مجموعه خود بازگو کنند تا از پيامدهاي منفي آن کاسته شود.

شاهرخي بيان کرد: ماهواره ها با سرگرم کردن مردم مي خواهند باورها و اعتقادات ديني مردم را تحت تاثير قرار دهند و با ايجاد انحراف در انديشه ها به اعتقادات آسيب بزنند که بايد کاري کنيم تا مردم ضمن آشنايي هاي ماهواره خودشان داوطلبانه اين ابزار ضد فرهنگي را جمع آوري کرده و تحويل دهند.

کد N589057

وبگردی