آفتاب

ترويج سنت کتابخوانی با اجرای طرح هبه کتاب در شرق تهران

ترويج سنت کتابخوانی با اجرای طرح هبه کتاب در شرق تهران

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 8، از اجرای طرح هبه کتاب در شرق تهران، همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، غفار رضوانی گفت: با هدف ترويج سنت کتابخواني، توسعه مراکز عرضه کتاب و بالا بردن ارتقاي سرانه مطالعه در سطح منطقه،طرح هبه کتاب در قالب اهداي کتاب شهروندان به کتابخانه ها ، در شرق تهران اجرا مي شود. 

وي با اشاره به وجود 4 کتابخانه شبانه روزی در شرق تهران افزود: مديريت شهري منطقه هشت تمام توان خودرا به کار بسته تا نوجوانان و جوانان سطح منطقه ، استفاده بهينه از اين کتابخانه ها را داشته باشند.

رضوانی با اشاره به تاکيد شهردار تهران مبنی بر تبديل شدن شهرداري از يک سازمان خدماتي به يک نهاد اجتماعي گفت: حضور نخبگان و فرهيختگان در اداره امور شهر، مديريت شهري را بر آن داشت تا سه کتابخانه نسترن، گلبرگ و شقايق به صورت تخصصي در رشته هاي مختلف به شهروندان علاقه مند خدمات علمي ارائه کنند.

سرپرست معاونت فرهنگي و اجتماعي شهرداري منطقه هشت با اشاره به توسعه سراي محلات در اين منطقه عنوان داشت: با توجه به جمعيت بالاي منطقه و به منظور رفع نيازهاي فرهنگي شهروندان راه اندازي کتابخانه در سراي محلات از جمله برنامه هاي مديريت شهري منطقه هشت که تحقق يافت.

کد N584051

وبگردی