آفتاب

درخواست فتاحی از ظریف برای گزارش از مذاکرات مسقط به نمایندگان

درخواست فتاحی از ظریف برای گزارش از مذاکرات مسقط به نمایندگان

یک نماینده اصولگرای مجلس خواستار گزارش وزیر امور خارجه به نمایندگان در خصوص مذاکرات مسقط شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حسین فتاحی در تذکر شفاهی با قرائت جمله‌ای از امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه من در میان شما باشم یا نباشم نگذارید انقلاب به دست نااهلان بیفتد و همچنین با قرائت جمله‌ای از سرلشگر شهید حسین ساجدی مبنی بر پیرو ولایت فقیه باشید که ضامن انقلاب است، گفت: خوب است مسوولان به این مساله توجه داشته باشد.

نماینده مردم شهر بابک با انتقاد از بالا بودن مالیات پرداختی استان کرمان، گفت: استان کرمان پس از استان تهران از نظر نسبت وصول مالیات رتبه دوم در بین 31 استان را داراست در حالیکه باید رتبه بیست و هفتم را داشته باشد. استان از نظر اختصاص اعتبار نسبت به درآمد وصول رتبه بیست و سوم را دارد یعنی از لحاظ پرداخت مالیات از سوی مردم رتبه اول و از نظر دریافت استانی متاسفانه رتبه بیست و سوم را دارد.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی پرسید: در کجای دنیا این‌چنین به یک ملت اجحاف و حق مردم پایمال می‌شود؟ چرا با این وضع مالیات‌ها اجازه می‌دهیم روند سرمایه‌گذاری در استان متوقف شود.

فتاحی خواستار گزارش وزیرامورخارجه به نمایندگان در خصوص مذاکرات مسقط، گفت: گویا نمایندگان مجلس نامحرم هستند؟ نمایندگان مردم حق دارند بدانند در مذاکرات مسقط چه گذشت.

انتهای پیام

کد N576339

وبگردی