آفتاب
رئیس پارلمان عراق :

عشایر الانبار به جهانیان نشان دهند که نبرد با داعش نبرد اراده و کرامت است

عشایر الانبار به جهانیان نشان دهند که نبرد با داعش نبرد اراده و کرامت است

رئیس پارلمان عراق از عشایر الانبار خواست با به دست گرفتن سلاح، با تروریستهای داعش بجنگند و به جهانیان نشان دهند که نبرد آنها با داعش، نبرد اراده و کرامت است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از  الفرات، کنفرانس تسلیح عشایر الانبار با هدف مقدمه سازی برای آغاز عملیات آزادسازی استان الانبار از لوث باندهای تروریستی داعش امروز با سخنان سلیم الجبوری رئیس پارلمان عراق در پایگاه الاسد آغاز به کار کرد.

سلیم الجبوری در این کنفرانس به مردم الانبار گفت : به شما وعده دادیم که زمان مسلح شدن شما نزدیک خواهد بود و به وعده خود وفا کردیم، ما اطمینان داریم که وعده شما به عراقی ها برای آزادی الانبار، طی روزهای آینده محقق خواهد شد و همه غافلگیر خواهند شد و شرط بندی های داعش و کسانی که خیر عراق و الانبار را نمی خواهند، از بین خواهد رفت و شما به همه جهانیان نشان خواهید داد که نبرد شما، نبرد اراده است.

الجبوری خطاب به جمعی از گروه های عشایری استان الانبار که در کنفرانس مسلح کردن عشایر این استان شرکت کرده بودند، گفت این سلاحی است که در اختیار شما است، ما به صلابت و استواری شما در به کارگیری آن و دفاع از خود و عراق و رهایی جهان از این شر و گرفتن انتقام تمام شهدا اطمینان داریم.

رئیس پارلمان عراق گفت عراق در حال نبرد کرامت است و عراقی ها از خاک کشورشان در مقابل بیگانه ای که تلاش می کند سرزمین آنها را غصب کند، دفاع می کنند، عشایر الانبار با تسلیم و سازش در مقابل اراده خفاشهای داعش مخالفت کردند و با شجاعت تصمیم گرفته اند وارد نبرد با آنها شوند.

الجبوری امروز برای نظارت بر کنفرانس مسلح کردن عشایر الانبار وارد این استان شد، تا مقدمات آزادسازی الانبار از چنگال تروریستهای داعش فراهم شود، این کنفرانس با حضور جمعی از مردم الانبار و سران عشایر و بزرگان و فرماندهان امنیتی استان برگزار شد.

کد N575065

وبگردی