آفتاب
ابوترابی‌فرد:

بحث بازار سرمایه دغدغه مشترک دولت،‌ مجلس و ملت ایران است

بحث بازار سرمایه دغدغه مشترک دولت،‌ مجلس و ملت ایران است

پیشنهاد می‌کنم جلساتی مشترک با حضور رییس کمیسیون اقتصادی، قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس و مسئولان بازار سرمایه و بورس داشته باشیم، تا این دغدغه مشترک دولت، مجلس و ملت ایران به صورت جدی‌تر پیگیری شود.

 نایب رییس مجلس تاكید كرد: امیدوارم آقای وزیر پیگیری و بررس بیشتری درمورد بورس انجام دهند و پیشنهاد می‌كنم ایشان در صحن غیرعلنی مجلس گزارشی به نمایندگان در این راستا بدهند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، حجت‌السلام محمدحسین ابوترابی‌فرد بعداز قانع شدن نماینده ارومیه از پاسخ وزیر اقتصاد و دارایی در صحن علنی مجلس گفت: از وزیر نیرو انتظار می‌رود پیگیری و بررسی بیشتری از رشد معنادار بازار بورس كه در نهایت اصلاح بازار تولید و مصرف را نشان می‌دهد، داشته باشد و در جلسه‌ای غیرعلنی گزارشی در این مورد به نمایندگان بدهد.

نماینده مردم تهران افزود: بحث بازار سرمایه دغدغه مشترک دولت،‌ مجلس و ملت ایران است و هر قدر حجم این بازار گسترده‌تر و رشد آن معنادارتر باشد، نشان از سلامت اقتصاد و هدایت منابع مالی به سمت تولید و حذف بازارهای حاشیه‌ای است هم چنین نقش آن درتولید ناخالص داخلی نقش معناداری است.

نایب رییس مجلس خاطرنشان كرد: پیشنهاد می‌کنم جلساتی مشترک با حضور رییس کمیسیون اقتصادی، قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس و مسئولان بازار سرمایه و بورس داشته باشیم، تا این دغدغه مشترک دولت، مجلس و ملت ایران به صورت جدی‌تر پیگیری شود.

کد N573898

وبگردی