آفتاب

علم‌الهدی: سرنوشت آمریکا در دست مذاکره‌کنندگان ایرانی است

علم‌الهدی: سرنوشت آمریکا در دست مذاکره‌کنندگان ایرانی است

امام جمعه مشهد از مذاکره کنندگان هسته‌ای ایران خواست که تسلیم آن‌چه «تسهیلات شیطانی آمریکا» خواند، نشوند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در حاشیه همایش شب شعر «اصحاب‌الحسین(ع)» که در سالن همایش‌های آستان قدس رضوی برگزار شد، در پاسخ به سوالی در خصوص پیش‌بینی نتایج مذاکرات هسته‌ای ایران و 1+5 با بیان این‌که «در این زمان پیش‌بینی کردن زیاد درست نیست»، اظهار کرد: در حال حاضر میدانی تشکیل شده است و ما عده‌ای را به عنوان قهرمان به این میدان فرستاده‌ایم تا در این میدان بایستند.

وی خاطرنشان کرد: در وضعیت کنونی بحث مقاومت مهم است واین‌که نمایندگان ما تا چه اندازه بتوانند از شرایطی که خدا فراهم کرده است، استفاده کنند؛ زیرا شرایط فعلی مانند دوران دفاع مقدس، شرایط امداد غیبی است.

این عضو مجلس خبرگان با بیان این‌که «در حال حاضر دولت آمریکا شکست خورده و دچار ضعف شده است» ابراز عقیده کرد: اکنون مذاکرات هسته‌ای با ایران تنها نقطه‌ای است که آمریکا می‌تواند خود را از این ضعف نجات دهد. در حال حاضر تمام سرنوشت دولت آمریکا به دست عزیزان ما در مذاکرات گیر کرده و مساله مهم این است که مذاکره‌کنندگان ما چقدر بتوانند مقاومت کرده و از این فرصت استفاده کنند.

وی در پاسخ به سوالی درباره انتصاب «سرفراز» به عنوان رئیس سازمان صدا و سیما نیز اظهار کرد: حکمت مقام معظم رهبری در کنار ولایت ایشان برای ما قابل توجه است؛ آقای سرفراز گزینه مناسبی بوده که از درون خود صدا و سیما انتخاب شده و سوابق هنرمندانه و فناورانه قابل توجهی دارد و امیدواریم در آینده شاهد توسعه و تعالی صدا و سیما باشیم.

وی درباره جایگاه مشهد در تولید اشعار مذهبی نیز اظهار کرد: همیشه مشهد در تولید اشعار مذهبی اول بوده و اگرچه شیراز به عنوان شهر شعر و ذوق معروف است اما مشهد در این عرصه پیشگام بوده و در تمام عرصه‌های هنری مانند شعر و هنر هفتم هنرمندان نامی متعلق به مشهدند.

انتهای پیام

کد N572237

وبگردی