آفتاب
با شهادت جوان فلسطینی،

دامنه انتفاضه به عمق فلسطین اشغالی کشیده شد

دامنه انتفاضه به عمق فلسطین اشغالی کشیده شد

یک جوان فلسطینی اهل شهر کفر کنا در الجلیل واقع در شمال فلسطین اشغالی بامداد امروز (شنبه) در اثر تیراندازی عناصر پلیس صهیونیستی به شهادت رسید و دامنه انتفاضه به عمق فلسطین اشغالی کشیده شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به نقل از منابع قدس اشغالی، لوبا سمری، سخنگوی پلیس صهیونیستی خاطر نشان کرد که بر اساس اطلاعات موجود گروهی از عناصر پلیس صهیونیستی قصد بازداشت یک جوان فلسطینی به اتهام پرتاب نارنجک به سمت صهیونیست‌ها را داشتند که یک جوان دیگر به نام "خیر حمدان" با عناصر پلیس درگیر می‌شود.

وی مدعی شد که در نتیجه این اقدام، عناصر پلیس صهیونیستی به سمت این جوان تیراندازی کرده و او را به شدت زخمی کردند. این جوان پس از انتقال به بیمارستان به شهادت رسید.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین منابع محلی در شهر کفر کنا اعلام کردند که به دنبال شهادت حمدان موجی از خشم و ناآرامی بر فضای این شهر سایه افکنده است و فلسطینیان ضمن آتش زدن لاستیک‌های خودروها، مغازه‌ها و خیابان‌های اصلی این شهر را بستند و جنایت پلیس صهیونیستی را محکوم کردند.

شهرداری کفر کنا هم از اعتصاب کامل در این شهر به نشانه محکومیت اقدام عناصر پلیس صهیونیستی در به شهادت رساندن خیر حمدان خبر داد و از وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی خواست تحقیقات جدی درباره این حادثه انجام داده و عاملان این جنایت را مجازات کند.

در زیر تصاویر مربوط به فضای خشم و غضب حاکم بر فلسطینیان در شهرک کفر کنا واقع در الجلیل که پس از شهادت حمدان آغاز شده است، دیده می‌شود.

انتهای پیام

کد N568254

وبگردی