آفتاب

بیست و ششمین سالیاد آیت الله خاتمی در اردکان برگزار شد

بیست و ششمین سالیاد آیت الله خاتمی در اردکان برگزار شد

بیست و ششمین سالیاد آیت الله «روح الله خاتمی» یار امام خمینی (ره) و همراه همیشگی رهبر معظم انقلاب اسلامی در اردکان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه یزد، در این مراسم که جمع کثیری از مسئولین استان و شهرستان حضور داشتند، حاضرین ابتدا با حضور در گلزار شهدای اردکان و نثار فاتحه بر سر قبر امام جمعه سابق استان، یاد وی را گرامی داشتند و بعد از آن در مراسمی که به همین مناسبت در مسجد کوشکنو این شهرستان برگزار شد، شرکت کردند.

حجت الاسلام "علیرضا انصاری" سخنران این مراسم در وصف خلقیات آن ، گفت: جایگاه و مقام مرحوم آیت الله خاتمی (ره) بر هیچکس پوشیده نیست و این بر آمده از دینداری، خداشناسی و خلوص در اعمال آن عالم فقید وارسته است.

وی در ادامه با اشاره به این‌که انسان‎‎های بزرگ فرزندانی شایسته و خانواده‎‎ای ارزشمند از خود به جای می‎‎گذارند، اظهار کرد: حضرت آیت الله خاتمی (ره) نه تنها در حیات خود مایه مباهات و نمونه انسان کامل برای اسلام و انقلاب بودند بلکه با پرورش فرزندان با شخصیت و متدین که در جریان انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و بعد از آن نیز تاثیر گذار بوده و از خود خاندانی بزرگمرد، با عطوفت و رأفت اسلامی را به یادگار گذاشته است.

گفتنی است در این مراسم، "محمدعلی طالبی" و "سیدمحمدرضا سیدحسینی" معاونین استاندار و تنی چند از مسئولین استانداری، "محمدرضا تابش" نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی، "حسین اسماعیلی" فرماندار اردکان و اعضای شورای شهرستان‎های استان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام

کد N560810

وبگردی