آفتاب
دادستان کل کشور:

ستادی برای رسیدگی به پرونده اسیدپاشی تشکیل شده است/برخورد عبرت‌آموزی را با مجرمان خواهیم داشت

ستادی برای رسیدگی به پرونده اسیدپاشی تشکیل شده است/برخورد عبرت‌آموزی را با مجرمان خواهیم داشت

مسئولان امنیتی و انتظامی با پیگیری‌های جدی دادستان اصفهان، در حال دنبال کردن این پرونده هستند و افراد مضنون را بازجویی کرده‌اند و همچنان کار ادامه دارد و ستادی برای رسیدگی به این پرونده تشکیل‌شده است.

دادستان کل کشور گفت: مسئولان امنیتی و دادستان اصفهان با پیگیری‌های جدی پرونده اسیدپاشی را دنبال می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، امروز در حاشیه آئین معارفه دادستان عمومی و انقلاب شیراز در خصوص مسئله اسیدپاشی در استان اصفهان اظهار داشت: مسئولان امنیتی و انتظامی با پیگیری‌های جدی دادستان اصفهان در حال دنبال کردن این پرونده هستند و افراد مضنون را بازجویی کرده‌اند و همچنان کار ادامه دارد و ستادی برای رسیدگی به این پرونده تشکیل‌شده است.

وی تصریح کرد: بدون شک به‌محض شناسایی، افرادی که مرتکب این عمل ناپسند شده‌اند، ضمن حق‌الناس و قصاصی که علیه آن‌هادر نظر گرفته می‌شود، به اشد مجازات قانونی خواهند رسید.

او با اشاره به سوءاستفاده رسانه‌های بیگانه از این ماجرا اضافه کرد: دشمن این مسئله را به امر به‌ معروف و نهی از منکر پیوند زده است درحالی‌که به‌هیچ‌عنوان ارتباطی باهم ندارند. بنابراین ارتباط دادن این دو کاملاً هدف‌دار است و رسانه‌های بیگانه می‌خواهند احساس مسئولیت در جامعه سبک دیده شود.

دادستان کل کشور با بیان این مطلب که فضای مجازی از یک مسئله کوچک بحران‌آفرینی می‌کند، عنوان کرد: این جنایت غیرقابل‌گذشت است، اما رسانه‌های بیگانه در فضای مجازی می‌خواهند کشور را ناامن جلوه دهند.

رییسی گفت: در کشوری که علی‌رغم تمام تهدیداتی که وجود دارد مردم در امنیت به سر می‌برند، دشمن با وجود یک پدیده ناامنی آن را بزرگ می‌کند و به آن مسئله شاخ و برگ می‌دهد و اخبار ناصحیح را منعکس می‌کند.

وی تاکید کرد: جای خرسندی است که بصیرت مردم مانع شده است که دشمنان به هدف خود برسند و ما به‌عنوان دستگاه قضایی برای پیگیری این پرونده مصمم هستیم و برخورد عبرت‌آموزی را با مجرمان خواهیم داشت.

کد N556142

وبگردی