آفتاب
در واکنش به حرکات نیمار

کاپلو: از تمارض بازیکنان حالم به هم می‌خورد

کاپلو: از تمارض بازیکنان حالم به هم می‌خورد

سرمربی سابق رئال مادرید می‌گوید از بازیکنی در حد و اندازه نیمار که تمارض می‌کند حالش به هم می‌خورد.

به گزارش ایسنا، نیمار جزو بازیکنانی است که به خاطر تمارض‌هایش مورد انتقاد کارشناسان فوتبالی قرار گرفته است.

فابیو کاپلو، سرمربی سابق رئال مادرید که در حال حاضر هدایت تیم ملی روسیه را بر عهده دارد، در واکنش به تمارض‌های نیمار، گفت: من از نیمار خوشم می‌آید ولی حالم بر هم می خورد که یک بازیکن در حد و اندازه‌های او در زمین مسابقه تمارض می‌کند و وقتی بازیکن حریف را لمس می‌کند خودش را به زمین می اندازد. این یک طرز تفکر خیلی اعصاب خرد کن است که نیمار دارد.

فابیو کاپلو، درباره ال کلاسیکوی 261 گفت: بازی بسیار خوبی از هر دو تیم شاهد بودیم و مطمئنم که تماشاگران از این بازی لذت بردند. همه بازیکنان می‌دانستند که در این دیدار باید چه کاری انجام دهند. نکته جالب در اینجا به نظر من واکنش عالی کاسیاس به ضربه مسی بود که باعث شد که موقعیت تک به تک این بازیکن به گل تبدیل نشود.

سرمربی ایتالیایی تیم ملی فوتبال روسیه به ستایش از کونته پرداخت. او در گفت‌وگو با شبکه "فاکس اسپورت" گفت: کونته نشان داده که مربی شجاعی است. پیداست که نگاه متفاوتی دارد. او این شجاعت را داشت تا بازیکنی زیر 23 را به تیم ملی دعوت کند و در ترکیب اصلی قرار دهد. کونته نشان داده است که مربی خوبی است. الان باید بازیکنان همچون او شجاع باشند و قدر فرصت‌ها را بدانند.

سرمربی 68 ساله تیم ملی فوتبال روسیه ادامه داد: در سه، چهار سالی که هدایت تیم ملی فوتبال انگلیس را بر عهده داشتم حدود 12 بازیکن زیر 20 سال را به تیم ملی دعوت کردم اما به نظر می‌رسد که در ایتالیا شرایط متفاوت است.

ا‌نتها‌ی پیا‌م

کد N555267

وبگردی