آفتاب
رییس دادگستری کرمان خطاب به فرماندهان انتظامی:

با مجرمین قاطعانه برخورد کنید

با مجرمین قاطعانه برخورد کنید

رییس کل دادگستری استان کرمان خطاب به فرماندهان انتظامی جیرفت گفت: با مجرمین به طور قاطعانه و با مظلومان با رأفت اسلامی برخورد کنید.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کویر، یدالله موحد درجمع فرماندهان انتظامی شهرستان جیرفت با بیان این مطلب،‌ اظهار کرد: بخشی از امنیت کنونی درجامعه مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی پرسنل خدوم نیروی انتظامی است.

وی با تاکید بر غنیمت شمردن فرصت خدمت به مردم دراین برهه حساس کنونی، گفت: وجود فرهنگ‌های مختلف در سطح استان موجب شده از لحاظ امنیتی پیچیده‌گی‌های خاصی را مشاهده کنیم.

عالی ترین مقام قضایی استان گفت: همسایگی شهرستان‌های جنوب استان با استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان و کشورهای افغانستان و پاکستان موجب ایجاد شرایطی خاص برای خدمت درعرصه امنیتی وانتظامی شده است.

موحد با بیان اینکه درحوزه عدالت و امنیت، ما خدمت‌گزاران به این ملت هستیم، ابراز کرد: بایستی رضایت‌مندی عمومی دراولویت کار قرار گیرد و دستگاه قضایی با همت ضابطین انتظامی خود، ملجا و پناهگاه درماندگان و ستمدیدگان قرار گیرد.

وی گفت: اصلاح برخی از فرایندهای اداری موجود بین دستگاه قضایی وانتظامی موجب کاهش رفت وآمدهای مردم به این نهادها خواهد شد.

این مقام قضایی با بیان اینکه ما به رضایتمندی و اعتماد عمومی محتاج هستیم، عنوان کرد: این امر با برنامه ریزی و انجام صحیح تکالیف محقق خواهد شد.

رییس کل دادگستری استان کرمان خطاب به فرماندهان انتظامی جیرفت گفت: سعی شود هرمسئله‌ای را قضایی نکنید و با تدبیر و درایت پرونده‌ها را مدیریت و تا حد امکان صلح و سازش را برقرار تا از تشکیل پرونده در محاکم جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه مردم لذت عدالت را دراجرای احکام حس خواهند کرد، افزود: اجرای حکم موجب ایجاد عدالت و امنیت در جامعه می شود.

موحد گفت: هرکجا مجموعه قضایی و انتظامی با یکدیگر وحدت و تعامل خوبی داشتند، شاهد یک هم افزایی وحل بسیاری از مشکلات بوده ایم.

رییس کل دادگستری استان کرمان در پایان خطاب به فرماندهان انتظامی جیرفت گفت: با مجرمین به طور قاطعانه و با مظلومین با رافت اسلامی برخورد کنید.

انتهای پیام

کد N554849

وبگردی