آفتاب

پیام تسلیت آیت الله مکارم شیرازی در پی درگذشت آیت الله مهدوی کنی

پیام تسلیت آیت الله مکارم شیرازی در پی درگذشت آیت الله مهدوی کنی

این عالم ربانى در طول عمر پربركت خود پیوسته در صف مقدم براى دفاع از اسلام و مكتب اهل بیت(ع) و انقلاب اسلامى قرار داشت /ایشان از كسانى بود كه هرگز مسیر خود را در فراز و نشیب‌ها و توفان‌هاى انقلاب تغییر نداد و نسبت به امام راحل(قدس سره) و رهبر انقلاب كاملا وفادار بود.

آیت الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید شیعه در قم، در پیامی با تسلیت درگذشت آیت الله مهدوی کنی، گفت:این عالم ربانى در طول عمر پربركت خود پیوسته در صف مقدم براى دفاع از اسلام و مكتب اهل بیت(ع) و انقلاب اسلامى قرار داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فقدان اسفناك عالم مجاهد حضرت آیت الله مهدوى كنى (رحمة الله علیه) موجب نهایت تأسف و تأثر گردید.

این عالم ربانى در طول عمر پربركت خود پیوسته در صف مقدم براى دفاع از اسلام و مكتب اهل بیت(علیهم السلام) و انقلاب اسلامى قرار داشت و از كسانى بود كه هرگز مسیر خود را در فراز و نشیب‌ها و توفان‌هاى انقلاب تغییر نداد و نسبت به امام راحل(قدس سره) و رهبر انقلاب كاملا وفادار بود.

یكى از خدمات برجسته آن فقید سعید این بود كه جوان‌هاى ارزنده فراوانى را در دانشگاهى كه زیر نظر داشت تربیت كرد و به كشور و نظام تحویل داد كه بسیارى از آنها در سمت‌هاى مختلف حكومت اسلامى انجام وظیفه مى‌كنند.

این ضایعه بزرگ را به جامعه روحانیت و عموم مردم كشور به خصوص به بازماندگان گرامى‌اش تسلیت عرض مى‌كنم و علوّ درجات او را از خداوند متعال خواهانم.

ناصر مکارم شیرازی

کد N550321

وبگردی