آفتاب

تاکید قادری بر سرمایه‌گذاری وزارت نفت در مخزن ذخیره‌سازی گاز شیراز

تاکید قادری بر سرمایه‌گذاری وزارت نفت در مخزن ذخیره‌سازی گاز شیراز

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی بر سرمایه‌گذاری وزارت نفت در مخزن ذخیره‌سازی گاز شیراز تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، جعفر قادری در تذکر شفاهی خود در جلسه علنی امروز مجلش اظهار کرد: در حال حاضر تخصیص اعتبار به طرح‌های استان فارس به درستی انجام نمی‌شود و اختصاص اعتبار کم از سوی معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور به استان فارس پیشرفت طرح‌های این استان را با سرعت کمی روبرو کرده است که اگر این روند ادامه پیدا کند این طرح ها به کلی تعطیل می‌شود.

وی افزود: با توجه به تخصیص خوراک به طرح توسعه پالایشگاه‌های شیراز از سازمان حفاظت محیط زیست انتظار می‌رود که استعلام انجام شده را سریع‌تر پاسخ دهد تا بتوان طرح توسعه در شیراز که اولین پالایشگاه کشور در آن بوده است را اجرا کرد که متاسفانه این پالایشگاه از لحاظ ظرفیت در حال حاضر کمترین ظرفیت را دارا است.

نماینده مردم شیراز در مجلس خاطرنشان کرد: خشکسالی در استان فارس و شهر شیراز مشکلات جدی را برای مردم ایجاد کرده و سالها مردم فارس با برداشت از آب‌های زیرزمینی تولید گندم، جو و ذرت مورد نیاز کشور را تامین کرده‌اند اما در حال حاضر به دلیل کمبود آب بیشترین مشکل را دارا هستند.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اظهار کرد: در بحث استخدام ناظرین گندم در این استخدام‌ها اولویتی برای مدیران عامل تعاونی‌های تولیدی در نظر گرفته نشده است در صورتی که در مصوبه مجلس چنین امکانی وجود دارد بنابراین وزارت کشاورزی باید به این موضوع توجه کند.

قادری در پایان گفت: بزرگترین مخزن ذخیره سازی گاز دنیا در شیراز قرار دارد امیدواریم که وزارت نفت به این مخزن توجه داشته و سرمایه گذاری‌های لازم را انجام دهد.

انتهای پیام

کد N546401

وبگردی