آفتاب
راه چمنی در گفتگو با مهر:

راه اندازی سایت همکاری ملی/رایزنی های احزاب اصلاحات برای انتخابات مجلس

راه اندازی سایت همکاری ملی/رایزنی های احزاب اصلاحات برای انتخابات مجلس

دبیرکل حزب وحدت و همکاری ملی، از راه اندازی سایت "همکاری ملی" خبر داد و گفت: حزب وحدت و همکاری ملی به منظور ارائه گزارشی از برنامه ها و اقدامات خود و همچنین دیدگاه دیگر قشرهای مختلف جامعه اقدام به راه اندازی پایگاهی خبری تحلیلی به نام "همکاری ملی" کرد.

محمدرضا راه چمنی در گفتگو با خبرنگار مهر، از راه اندازی پایگاه خبری تحلیلی همکاری ملی خبر داد و گفت: این پایگاه از سوی حزب وحدت و همکاری ملی به عنوان یک حزب اصلاح طلب و خط امامی با خط مشی اعتدالی که در انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری از حسن روحانی حمایت کرد، آغاز به کار خواهد کرد.

دبیرکل حزب وحدت و همکاری ملی، ادامه داد: هر حزبی لازم است که برای انعکاس فعالیت ها و اهدافش در جامعه یک رسانه داشته باشد و ما نیز آماده درج دیدگاه های مختلف فرهیختگان، اندیشمندان، دانشگاهیان و دیگر گروه ها به صورت مقاله، گفتگو و یادداشت هستیم.

وی با بیان اینکه در این سایت گزارشات احزاب نیز منتشر خواهد شد تصریح کرد: ما از همه فعالین سیاسی و اندیشمندان دعوت به همکاری می کنیم چرا که ارتقا سطح آگاهی های عمومی جامعه و بینش سیاسی از اهداف این سایت می باشد.

رئیس اسبق سازمان بهزیستی کشور، همچنین در پاسخ به این سوال که اصلاح طلبان چه برنامه ای برای انتخابات مجلس دارند و شما به عنوان یک حزب معتدل برای تشکیل جبهه اعتدالیون چه برنامه هایی دارید گفت: مذاکراتی میان دبیران کل و نمایندگان احزاب اصلاحات در حال برگزاری است، اما هنوز اقدامی مهم و جدی در این خصوص نشده است.

کد N544855

وبگردی