آفتاب

تظاهرات نیروهای امنتیی الجزایر

تظاهرات نیروهای امنتیی الجزایر

صدها تن از نیروهای امنیتی الجزایر که قرار بود در مناطق ناآرام جنوب این کشور مستقر شوند، در اقدامی نادر دست به برگزاری تظاهرات در پایتخت زدند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، تظاهرات نیروهای امنیتی الجزایر پیش از این سابقه نداشت و در شرایطی انجام شد که رئیس جمهور دیرینه این کشور مدتهاست در انظار عمومی حاضر نشده و شایعاتی درباره بیماری وی وجود دارد.

این تظاهرات در اعلام همبستگی با سایر نیروهای امنیتی در شهر "غردایة" در جنوب الجزایر برگزار شد و خواستار پایان دادن به حملات علیه نیروهای امنیتی در این منطقه شد. این منطقه همواره شاهد شورش و ناآرامی است.

هزاران تن از نیروهای امنیتی به غردایة اعزام شده‌اند که حدود 500 کیلومتری الجزیره است. تشدید تدابیر امنیتی با هدف توقف درگیری‌ها میان گروه‌های رقیب در این منطقه صورت گرفته است. در جریان این ناآرامی‌ها، ده‌ها تن کشته و بسیاری از فروشگاه‌ها به آتش کشیده شده است. در تازه‌ترین درگیری‌های روز دوشنبه دو تن کشته و ده‌ها پلیس زخمی شدند. در تظاهرات نیروهای امنیتی در پایتخت الجزایر حدود 300 پلیس ضد شورش به سمت مقر ساختمان‌های دولتی حرکت کردند و سکوت کرده بودند.

تظاهرات پلیس الجزایر

تظاهرات پلیس الجزایر

انتهای پیام

کد N541571

وبگردی