آفتاب

وزیر خارجه بحرین: جنگ علیه داعش جنگ ماست

وزیر خارجه بحرین: جنگ علیه داعش جنگ ماست

وزیر خارجه بحرین با حمایت از حملات علیه داعش تصریح کرد: جنگ علیه داعش جنگ ماست و ما برای حمایت از مردم و کشور خود با داعش می‌جنگیم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، خالد بن احمد آل خلیفه، وزیر خارجه بحرین در مصاحبه با شبکه ان بی سی آمریکا گفت: مشارکت بحرین در ائتلاف جنگ علیه گروه دولت اسلامی (داعش) یک اولویت برای منطقه محسوب می‌شود و در واقع جنگ علیه داعش جنگ ماست.

وی ضمن قدردانی از مشارکت آمریکا در ائتلاف علیه گروه‌ها مسلح گفت: مشارکت در این ائتلاف بسیار مهم است چراکه داعش بیش از هر مکان دیگری در جهان برای کشورهای منطقه تهدید به حساب می‌آید.

خالدبن احمد خاطرنشان کرد: گروه داعش تلاش می‌کند تا از طریق راندن و کنار زدن مسیحیان، مسلمانان و ایزدی‌ها همزیستی میان کشورهای منطقه را از بین ببرد و این مساله‌ای است که ملت‌های منطقه که قرن‌ها در کنار هم زندگی کرده‌اند، آن را نمی‌پذیرند.

وی اظهار داشت: در سوریه ارتش آزاد وجود دارد که به عملیات نظامی دست می‌زند و در عراق نیز ارتش آموزش دیده‌ای حضور دارد که آمادگی کافی برای رویارویی با داعش را دارد و به خوبی به مسوولیت خود عمل می‌کند. ما در حال حاضر از حملات هوایی سخن می‌گوییم و نمی‌خواهیم پیش از موعد حرف بزنیم.

وزیر خارجه بحرین تصریح کرد: ما به خاطر حمایت از مردم و کشور خود با داعش می‌جنگیم. در حال حاضر مشارکت ما در ائتلاف از طریق نیروی هوایی و از طریق جنگنده‌های اف 16 صورت می‌گیرد.

انتهای پیام

کد N523753

وبگردی