آفتاب

شعرخوانی شاعران دفاع مقدس در «دریای نور»

شعرخوانی شاعران دفاع مقدس در «دریای نور»

تهیه کننده «دریای نور» از آغاز پخش این ویژه برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس با موضوع شعر و ادبیات دفاع مقدس از شبکه آموزش خبر داد.

امیرحسین آذر تهیه کننده ویژه‌برنامه «دریای نور» درباره این برنامه به خبرنگار مهر گفت: پخش ویژه‌برنامه «دریای نور» با اجرای اسماعیل آذر به مناسبت هفته دفاع مقدس با موضوع شعر و ادبیات دفاع مقدس از شب گذشته اول مهر ماه از شبکه آموزش سیما آغاز شد.

وی افزود: آذر در قسمت‌های مختلف برنامه به معرفی ویژگی‌ها و سیر تحول شعر دفاع مقدس می‌پردازد و یکی از آیتم‌های برنامه نیز شعرخوانی شاعران دفاع مقدس است.

این تهیه‌کننده یادآور شد: از جمله دیگر بخش‌های برنامه می‌توان به روایت داستان «مرد یخی» اشاره کرد که هر شب از زبان نویسنده آن به صورت قطعه قطعه پخش می‌شود.

آذر تأکید کرد: روایت «پایی که جا ماند» در ژانر خاطره نویسی توسط حسینی پور نویسنده این اثر از دیگر آیتم‌های برنامه است. در بخش معرفی کتاب نیز کامور بخشایش پژوهشگر حوزه شعر و دفاع مقدس کتاب‌های مختلفی را در این حوزه به مخاطبان معرفی می‌کند.

وی در پایان گفت: در این ویژه برنامه فاطمه افشاریان فرزند سردار شهید مجید افشاریان نیز به شعرخوانی می‌پردازد.

ویژه‌‌برنامه «دریای نور» به کارگردانی علیرضا فرح‌پور و تهیه کنندگی امیرحسین آذر در هفت قسمت 45 دقیقه‌ای از ابتدای مهر ماه هر شب ساعت 22 از شبکه آموزش سیما پخش می‌شود.

کد N514866

وبگردی